Kotipuhelin ja liittymä samassa paketissa

Telepappojen Satavarma™ tarjoaa samassa paketissa kotipuhelimen ja puhelinliittymän kuitu- ja laajakaistayhteyksille.

• Ei kuuluvuusongelmia
  • Heti valmis. Nostat vain luurin
  • Laadukas ääni ja nopea kytkentä
  • Aina verkossa. Ei tarvitse erikseen ladata
  • Satavarma-liittymien väliset puhelut sisältyvät kiinteään kuukausimaksuun
Pöytäpuhelimessa on tuttu käyttöliittymä numeronäppäimineen. Puhelimessa on hyvä äänen laatu ja kaiutintoiminta, jolloin voit keskustella etäältäkin kädet vapaana. Liittymän tilaus on helppoa ja puhelin toimitetaan lähipostiin valmiina käyttöönotettavaksi. Puhelin on yksinkertaista ottaa käyttöön. Puhelin liitetään kodin nettiin sekä sähköpistorasiaan - puhelimeen tulee siis 2 johtoa - siinä kaikki. Vanhan lankanumeron saa myös siirrettyä. Asiakaspalvelu palvelee liittymäasioissa sähköpostin ohella puhelimitse, sekä antaa opastusta käyttäjille ilman erillistä puhelu- tai asiantuntijamaksua.

Lisäksi
  • Pluspalvelulla tuodaan senioreille suunnattua älykästä opastus- ja tavoitettavuuspalvelua, jolla seniori sekä omaiset tai hoitohenkilöt voivat helposti pitää yhteyttä ja saada tietoa. Näissä palveluissa kehitämme jatkuvasti uusia älyominaisuuksia tarpeiden mukaan.
  • Hyvä varayhteys kotiin ja muihin pienkiinteistöihin, kuten vapaa-ajan asuntoon, tai ulkomaan kakkoskotiin. Ei ole merkittävä lisäkulu kodin liittymäsopimusten joukossa.

Alennus 10 % jäsenille kuukausimaksusta

Liittymän hinta on liittymätyypistä riippuen 4,90 € tai 9,90 € kuukaudessa. Alennus jäsenille liittymän kuukausimaksusta 10 %.

Kotipuhelimen hankintahinta on 99 €.

Tilausohje: Kirjoita tilauksen  viestikenttään: Omakotiliitto ja oma jäsennumerosi

Listätietoa liittymistä www.telepapat.fi

Telepapat