Helpompi arki – säännöllisellä kotiavulla tai kotisiivouksella

Tarjoamme Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille säännöllisen kotisiivouksen ensisiivouksesta tai kotiapupalvelun ensimmäisestä käynnistä -25% (2.-4. Krt/kk) tai kertasiivouksesta -10%.

Asunnon koosta ja tilatusta palvelusta riippuen etusi jopa 120 €.

Kotiringin toiminta-alueen, palveluiden sisällöt ja kokonaishinnat voi tarkistaa osoitteesta www.kotirinki.fi lisäämällä halutun alueen postinumeron ja kodin pinta-alan.

Kotisiivoukset samalta, oman alueesi Kotirinki-yrittäjältä

Kotirinki on kotisiivous- ja kotiapupalveluita tarjoava valtakunnallinen yritys, jonka siivoukset toteuttavat paikalliset, vastuulliset ja koulutetut Kotirinki-yrittäjät. Olemme palvelleet asiakkaitamme jo 20 vuoden ajan.

Kotirinki toimii yli 50 paikkakunnalla Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan, Keski-Suomen ja Pohjois-Pohjanmaan alueella.

Asiakkaanamme saat säännöllisen, laadukkaan siivous- tai kotiapupalvelun samalta tutulta tekijältä. Arvonlisäverottomasti palvelut saa turvallisempaan ja onnellisempaan kotona asumiseen, jos terveydelliset ja iän tuomat perusteet sen mahdollistavat. Saat kauttamme myös kertaluontoisia siivouspalveluita, kuten kevät- ja joulusiivoukset, muuttosiivoukset ja ikkunoiden pesut.

Tyytyväinen tekijä on laadun tae; reaaliaikaisesti mitatut asiakastyytyväisyys on 4,75/5 ja yrittäjätyytyväisyys 4,6/5. Toimintamme on vakuutettu ja kuulumme Luotettava Kumppani -ohjelmaan. Kotiringille on myönnetty Avainlippu-tunnus merkiksi suomalaisesta työstä.

Tilaukset voi tehdä helposti

• netistä www.kotirinki.fi (liitä tilaukseen kampanjakoodi),
  • lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myynti@kotirinki.fi tai
  • soittamalla myyntiin numeroon 010 425 3905, mainitsethan kampanjakoodin puhelun yhteydessä.

Alennusta ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai tarjouksiin.

Kampanjakoodin saat Omakotiliiton jäsensivuilta tai liiton asiakaspalvelusta puh. 09 680 3710.

Kotirinki Oy
Pitkätanhuankatu 2 A 1