Jäsensivut

Kirjaudu jäsensivuille sivun yläreunassa olevasta sinisestä/oranssista ukkelista. Käyttäjätunnus on oma jäsennumerosi ja oletussalasana on oma postinumerosi. Uusi salasana -generaattori ei tunnista jäsennumeroa, jos salasanaa ei ole koskaan vaihdettu.

Syyskampanja: Liity nyt, saat loppuvuoden 2018 jäsenyyden ilmaiseksi!

Maksat ensimmäisen jäsenmaksun vasta helmikuussa 2019! Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Liity jäseneksi tästä!

Mihin liityn?

Omakotiliittoon liitytään aina paikallisyhdistyksen kautta. Liitossa on jäsenyhdistyksiä ympäri Suomea. Joissain kaupungeissa on useampia kaupunginosayhdistyksiä, kun taas toisilla alueilla paikallistoimintaa ei varsinaisesti ole. Tällöin jäsenet kuuluvat alueelliseen omakotiyhdistykseen, kuten esimerkiksi valtakunnalliseen Yleiseen Pienkiinteistöyhdistykseen.

Jäsenenä saat siis liiton valtakunnalliset edut, piirin edut sekä paikallisyhdistyksen mahdolliset paikalliset edut.

Löydä oma yhdistyksesi

Etusivulla olevaan hakukenttään voit kirjoittaa oman paikkakuntasi, ja ohjelma tarjoaa sinulle sinua lähinnä toimivat yhdistykset.

Liiton alla toimii myös Vapaa-Ajan Asukkaiden Liitto, jonka yhdistyksen voit halutessasi myös valita paikallisyhdistykseksesi.

Katso kaikki piirit ja yhdistykset täältä!

Tarvitsetko apua liittymiseen?

Ota yhteyttä Omakotiliiton toimistoon, me autamme.

Keskimääräinen jäsenyyden hinta vuodessa.
Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä