Muutokset jäsenyyteen

Osoitteenmuutos

Osoitteenmuutoksen teet kaikkein kätevimmin kirjautumalla jäsensivuille, jolloin tiedot päivittyvät Jaicom Omat tiedot. Vaihtoehtoisesti voit täyttää alla olevan lomakkeen tai lähettää sähköpostia liiton toimistolle toimisto@omakotiliitto.fi, tai ilmoittaa muutoksista puhelimitse (09) 680 3710.

Yhdistyksen vaihtaminen

Jos olet muuttanut ja haluat vaihtaa paikallisyhdistystä, käy sekin vapaamuotoisella ilmoituksella toimistolle. Huom! Kun olet saanut uuden jäsenkortin vuoden alussa ja haluat vaihtaa yhdistystä, älä tällöin maksa saamaasi jäsenmaksulaskua, vaan ilmoita liiton toimistoon, mihin yhdistykseen haluat vaihtaa jäsenyytesi. Postitamme sinulle uuden yhdistyksen jäsenkortin ja jäsenmaksulaskun, jolla voit maksaa uuden yhdistyksen jäsenmaksun.

Jos vaihdat paikallisyhdistystä myöhemmin vuoden aikana, uuden yhdistyksen jäsenyydestä peritään uusi jäsenmaksu. Siksi suosittelemme yhdistyksen vaihtamista vuoden lopussa tai jäsenkortin saamisen yhteydessä ennen vanhan yhdistyksen jäsenmaksun maksamista.

Yhdistyksestä eroaminen

Mikäli haluat erota yhdistyksestä ja liitosta, ilmoita asiasta Omakotiliiton toimistoon. Jäsenyys ei pääty automaattisesti laskun maksamatta jättämiseen. Yhdistyssäännöt määräävät, että jäsenen ero (samoin kuin liittyminenkin) tulee käsitellä yhdistyksen kokouksessa. Omakotiliitto ei voi poistaa jäsenyyttä rekisteristä ilman jäsenen itsensä tai yhdistyksen tekemää ilmoitusta. Jos jätät laskun maksamatta, lähetetään laskusta muistutuskirje.

Markkinointikielto

Omakotiliitto luovuttaa osoitteistonsa toisinaan markkinointitarkoituksiin. Yleensä kyseessä on jäsenedun markkinointi. Jos et halua, että tietojasi annetaan eteenpäin, ilmoita asiasta meille joko sähköpostilla tai puhelimitse. Myös jäsensivuilla on markkinointikiellolle oma kohtansa, jonka voit käydä ruksimassa.

Ilmoita muuttuneet tiedot tästä.

Huomioithan, että meillä saattaa olla useita samannimisiä henkilöitä rekisterissä, joten mainitse jäsennumerosi.

Nimeni on muuttunut tai jäsenyys vaihdetaan toisen nimiin

Olen muuttanut

Ilmoitan sähköpostiosoitteeni