if_omakotiliitto_600x240
Omakotiliiton jäsenenä saat If Vahinkovakuutuksesta merkittäviä etuja.

Alennuksia vakuutusmaksuista ja uniikkeja palveluja omakotiasukkaille

Kuulumalla Suomen Omakotiliiton jäsenyhdistykseen saat If Vahinkovakuutuksesta merkittäviä etuja.

Ifin yhteistyöjärjestön jäsenenä saat jopa 16 prosenttia alennusta vakuutusmaksuistasi*. Jo pelkällä oman kodin kotivakuutuksella tai kaskovakuutuksella saat 11 prosentin alennuksen, kun vastaanotat vakuutuspostisi sähköisesti Omille sivuille. Samalla kun asiointisi helpottuu, säästät luontoa ja omaa aikaasi.

Kerrytät vahingottomilta vuosilta myös If Omavastuurahaa, jopa 40 euroa vuodessa – aina 200 euroon saakka. Voit käyttää rahan omavastuusi pienentämiseen useimpien vahinkojen sattuessa.

Ifin ja Kalevan yhteistyöjärjestöjen jäsenenä voit lisäksi vakuuttaa itsesi ja perheesi entistä edullisemmin. Saat käyttöösi Suomen edullisimman* henkivakuutuksen, Primus-henkivakuutuksen. Vakuutus antaa turvaa sairauden ja tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle koko perheellesi. Primus-tapaturmaturvista saat itsellesi ja perheellesi tarpeidenne mukaisen turvan tapaturmien varalta. Vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

If auttaa sinua pitämään huolta omakotitalostasi. If on kehittänyt Kunnon koti –palvelun, johon kuuluu rakennusalan ammattilaisen tekemä omakotitalon tarkastus sekä puhelinneuvonta talon kunnossapitoon liittyen. Noin 500 euron arvoinen palvelu on maksuton lisäetu, jos olet vakuuttanut omakotitalosi Ifin Laaja- tai LaajaPlus-turvalla. Kunnon koti –palvelun käyttö on täysin vapaaehtoista – se ei sido sinua mihinkään, eikä palvelun käyttö vaikuta vakuutuksesi voimassaoloon. Tarkastuksen ja puhelinpalvelun toteuttaa Ifin yhteistyökumppani Anticimex.

Jos olet vakuuttanut omakotitalosi Ifin Laaja- tai LaajaPlus-kotivakuutuksella, vakuutukseesi sisältyy automaattisesti maksuton tuholaistorjunta. Saat puhelinneuvontaa ja sopivat torjunta-aineet, ja tarvittaessa tuholaistorjuja tulee paikan päälle poistamaan tuholaiset. Ifin tarjoama tuhoeläinten torjuntapalvelu kattaa useimmat kotien tuhoeläimet kuten hiiret, rotat, muurahaiset, ampiaiset, luteet, turkiskuoriaiset ja sokeritoukat. Palvelun toteuttaa Ifin yhteistyökumppani Anticimex.

Lisätietoja liiton tarjoamista vakuutuseduista osoitteesta if.fi/omakotiliitto.

*Poikkeuksena Primus-vakuutus.

** Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tekemä hintavertailu 9/2016.

IF_logo
Alennuksia vakuutusmaksuista ja uniikkeja palveluja omakotiasukkaille!

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä