Cashbac World

Rahaa takaisin jokaisesta ostoksestasi! Etusi jopa 5 %

Omakotiliitto on osa Cashback Worldia. Aktivoimalla jäsenkorttisi Cashback-ominaisuuden saat rahaa takaisin jopa 5 % jokaisesta Cashback-yhteistyöyrityksestä tekemästäsi ostoksesta sekä keräät Shopping Points -pisteitä erikoistarjouksiin.

Mies ja jäsenkortti

Aktivoi jäsenkorttisi Cashback-ominaisuus

Jäsenkortissa on jo valmiina Cashback-ominaisuus. Sinun tulee vain aktivoida se!

1. Aktivoi korttisi Cashbackin sivuilla tästä

Aloita etujen kerääminen

Aktivoituasi korttisi Cashback -ominaisuuden voit käyttää korttia Suomessa yli 850 yhteistyöyrityksessä. Suomessa toimivista kivijalkakaupoista mainittakoon mm. Uusi Iloinen Teatteri, ravintola Cantina West Helsingissä ja Hairstoren 3 toimipistettä Espoossa sekä lukuisat muut ravintolat, kampaamot ja kauneushoitolat ympäri Suomea. Kansainvälisesti kortti käy yli 120 000 yhteistyöyrityksessä ympäri maailmaa. Mukana on runsaasti matkailualan verkkokauppoja kuten hotels.com, ebookers.fi ja booking.com.

Lue lisää Cashback -yhteistyöyrityksistä täältä.

Hyödynnä ostoetuja missä ikinä oletkin

Lataa  maksuton Cashback-sovellus puhelimeesi Appstoresta tai Play -kaupasta. Sovelluksessa sinulla on kortti aina matkassa mukana ja näet nopeasti alueesi/sijaintisi yhteistyöyritykset.

Ostaessasi eVoucherilla – Maksat ja hyödyt hetkessä!

1. Asenna Cashback App.
  2. Valitse eVoucher-kuvake sovelluksesta ja tilaa haluamasi eVoucherit.
  3. Maksa eVoucher.
  4. Kun olet tehnyt tilauksen, voit lunastaa eVoucherin Cashback sovelluksella heti.

Matka tulossa?

Muista aktivoida jäsenkorttisi Cashback ominaisuus. Varaa hotellit ja lentoliput yhteistyöyrityksen kautta ja saat rahaa takaisin ostoksesta.

Katso esimerkki: Cashback-etu kun 4 henkinen ryhmä matkustaa pitkäksi viikonlopuksi Berliiniin!

Jäsenkortissasi on jo valmiina Cashback-ominaisuus. Sinun tulee vain aktivoida se.

Eikö rekisteröinti onnistu?

Mikäli et onnistu jäsenkortin aktivoimisessa, otathan yhteyttä Cashbackin asiakaspalveluun sähköpostitse: service.fi@cashbackworld.com tai puhelimitse 029 3400 620.

Asiakaspalvelu on avoinna ma – to klo. 8.30 – 16.30 ja pe klo. 8.30 – 14.00.

Usein kysyttyjä kysymyksiä Cashback-kortista:

AIHE: Matkapuhelinnumeron syöttäminen aktivointilomakkeeseen

Yritin aktivoida uuden jäsenkorttini Cashback-ominaisuutta, mutta lomakkeessa ollut matkapuhelinkysely ei päästänyt jatkamaan, vaikka miten päin olisin numeron laittanut. Miten saan aktivoitua korttini?

VASTAUS:

Numero tulee täyttää lomakkeeseen muodossa 00358… tavallisen +358 -alun sijasta.

Sen jälkeen toiseen kenttään laitetaan puhelinnumeron suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa eli ”040” kirjataan muodossa ”40”. Tämän jälkeen loppunumero omaan kenttään.

AIHE: Aiempi Lyoness-jäsenyys

Yritin juuri rekisteröityä tuohon Cashback -ominaisuuteen, mutta ei onnistu. Olen ollut aiemmin Lyoness-ohjelman jäsen, mutta irtisanoutunut siitä.

VASTAUS:

Mahdolliset vanhat tietosi järjestelmässä voivat aiheuttaa rekisteröinnin epäonnistumisen. Tällaisessa tapauksessa rekisteröityminen onnistuu niin, että lähetät Cashbackin asiakaspalveluun service.fi@cashbackworld.com sähköpostia asiasta.

Kerro viestissäsi vapaamuotoisesti, että Omakotiliiton jäsenkortin/cashback-kortin rekisteröiminen ei onnistu, mahdollisesti sen takia, että olet ollut jo aiemmin jäsen Lyoness ohjelmassa. Mainitse myös Omakotiliiton jäsenkortin kääntöpuolelta (alhaalta) löytyvä Cashback-viivakoodin numerosarja.

AIHE: Aiemmin rekisteröity Cashback-numero

En onnistunut liittämään jo ennestään minulla olevaa Cashback -jäsenkortin numeroa 7770161514731, sivuillanne. Onko niin, että sitä ei voi liittää sinne vaan ainoastaan liittyä uutena Cashback -jäsenenä?

VASTAUS:

Useamman Cashback-kortin käyttäminen onnistuu, mutta ne pitää liittää yhteen käyttäjätiliin, eli siihen joka sinulla on jo ennestään olemassa. Et siis voi liittyä uutena Cashback-jäsenenä, koska järjestelmästä löytyy jo tietosi.

Toimi näin:

1. Kirjaudu tunnuksillasi Cashbackin verkkosivuille https://www.lyoness.com/fi-fi (oikeasta yläkulmasta)
  2. Kirjautumisen jälkeen klikkaa nimesi vierestä pyöreää henkilökuvaketta – Avautuu valikko – klikkaa ”Korttini”
  3. Klikkaa ”Lisää kortteja” – anna Omakotiliiton Cashback-kortista löytyvä viivakoodinumero, jolloin Omakotiliiton jäsenkortti yhdistetään sinun jo olemassa olevaan Cashback-jäsenyyteesi.
  4. Voit käyttää molempia kortteja (Omakotiliiton jäsenkorttia ja sinulla aiemmin ollutta korttia) Cashback-ostoksiisi.

Mikäli et onnistu Omakotiliiton jäsenkortin aktivoimisessa, otathan yhteyttä Cashbackin asiakaspalveluun sähköpostitse: service.fi@cashbackworld.com tai puhelimitse 029 3400 620.

Heidän asiakaspalvelunsa on avoinna Ma – To klo. 8.30 – 16.30, pe klo. 8.30 – 14.00. Kerro heille, että Omakotiliiton jäsenkortin/cashback-kortin aktivointi ei onnistu, mahdollisesti sen takia, että olet ollut jo aiemmin jäsen Cashback-ohjelmassa. Mainitse myös Omakotiliiton jäsenkortin kääntöpuolelta (alhaalta) löytyvä Cashback-viivakoodin numerosarja.