Tervetuloa Kurikan Omakotiyhdistyksen sivuille!

Kurikan Omakotiyhdistys ry on perustettu 17.7.1997

Kurikan Omakotiyhdistys ry on pientaloasukkaiden ja vapaa-ajanasukkaiden paikallinen edunvalvontayhdistys.

Kurikan omakotiyhdistyksen toimialue kattaa koko Kurikan kaupungin. Jalasjärven Omakotiyhdistys liittyi Kurikan omakotiyhdistykseen v.2015.

Jurva – Kurikka – Jalasjärvi

Kurikankartta

Omakotiyhdistys ottaa kantaa mm. kaupungin kaavoitus- ja maankäyttösuunnitelmiin ja vaikuttaa kunnalliseen päätöksentekoon, rakentamiseen ja asumiseen.

Jäsenille on tarjolla monenlaisia etuja

Suomen Omakotiliitto on valtakunnallinen pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Omakotiyhdistykset toimivat paikallisesti - liitto vaikuttaa valtakunnallisesti.

Suomen Omakotiliitto ry on alan ainut valtakunnallinen pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö, joka edistää pientalovaltaista elämänmuotoa. Omakotiliitto on puoluepoliittisesti sitoutumaton ja siihen kuuluu noin 250 paikallisyhdistyksen kautta jo 74 000 henkilöjäsentä.

Omakotiliitto on aatteellinen yhteisö, johon kaikkien pientalojen omistajien kannattaa kuulua jo ihan periaatteesta!

Liity sinäkin mukaan ja ota edut itsellesi!

Haluan liittyä jäseneksi!
Kurikan Omakotiyhdistys

Miksi Omakotiyhdistys?

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!

LAKINEUVONTAA SÄHKÖISESTI

Ilmainen ja kiireettömiä asioita koskeva alustavaluontoinen neuvonta sähköpostitse on käytössänne ympärivuotisesti.
  1. Viesteihin vastataan viimeistään viikon sisällä niiden saapumisesta.
  2. Yhteydenotot voi toimittaa sähköpostiosoitteeseen seinajoki@fennolaw.fi
Ilmainen puhelinneuvonta tai neuvontatapaaminen joka kuukauden 2. ja 4. keskiviikko klo 14.00 16.00.
  1. Puhelinneuvonnan yhteydessä voidaan sopia niin ikään ilmainen tapaaminen ja alkukartoitus toimistollemme, mikäli asian luonne sitä vaatii tai jäsenasiakas näin haluaa.
  2. Yhteystietomme löytyvät esitteen viimeiseltä sivulta.
  3. Kiireellisissä asioissa voi soittaa aina!
Mikäli neuvonta johtaa toimeksiantoon, tarjoamme yhdistyksen jäsenille jäsenedun, jolla annamme toimeksiantopalkkiosta 15 % alennusta, kuitenkin enintään 300,00 euroa.