Tervetuloa Ylä-Karjalan Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Olemme Nurmeksen ja Valtimon alueella toimiva yhdistys, joka on perustettu 30.11.2006. Yhdistystä perustamassa Bomballa oli 15 henkilöä. Siitä jäsenmäärä on noussut nopeaan tahtiin, tällä hetkellä on jo yli tuhat jäsentä ja jäsenmäärä jatkaa kasvuaan.

Ylä-Karjalan omakotiyhdistys kuuluu Pohjois-Karjalan piirijärjestöön, jossa  on yhdeksän yhdistystä ja sitä kautta kuulumme Suomen Omakotiliittoon. Omakotiliittoon kuuluu jo yli 75.000 jäsentaloutta ja 260 paikallisyhdistystä.

Suomen Omakotiliitto on puoluepoliittisesti sitoutumaton, pientaloasukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjstö. Omakotiliitto edistää pientalovaltaista elämänmuotoa ja on turvaamassa jäsenistömme yhä lisääntyviltä veroilta ja muilta asumiseen kohdistuvilta rasitteilta.

Omakotiyhdistykset toimivat paikallisesti - liitto vaikuttaa valtakunnallisesti.

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2017 on 23 €. Sotaveteraanit ja sotaveteraanien lesket on vapautettu liiton ja yhdistyksen jäsenmaksuista. Yhdistyksen talous on hyvässä kunnossa.

Saat jäsenmaksun moninkertaisesti takaisin, kun käytät jäsenetujamme. Tee nyt tärkeä liittymispäätös!

Haluan liittyä jäseneksi!
Ylä-Karjalan Omakotiyhdistys

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja.

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Pohjois-Karjalan piirin jäseneduista!

Omakotitalkkari

Omakotitalkkari Jouko Pehkonen aloittaa toiminnan ja ottaa vastaan työtehtäviä. Puh. 045-1163305.

Talkkaritoiminta on tarkoitettu ja suunnataan ikääntyneille, yli 60-vuotiaille omakotitalossa asuville yhdistyksen jäsenille.

Tehdystä työstä peritään 5,00 €/tunnilta + matkakorvaus 0,41 €/km.

Ylä-KarjalaYlä-Karjala2

Uutisia