Tervetuloa Tapanilan Kiinteistöyhdistyksen kotisivuille!

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1947, ja olemme siitä lähtien toiminut asioiden parantamiseksi alueellamme.Olemme mm. tehnyt ehdotuksia

• asemakaavan pientalovaltaisena pitämiseen
  • tonttien verotusarvoihin vaikuttaminen
  • alueen tiestön ja liikenneolojen parantamiseen
  • alueen vapaa- ja viheralueiden kehittämiseen
  • Hiidenkivenpuiston suunnitteluun vaikuttaminen
  • yhdistettyjen jalka ja pyöräteiden talvikunnossapitomaksujen järkeistäminen
Sekä pitäneet koulutuksia
  • pihojen viherkunnostamisesta, kompostoinnista, kierrätyksestä ja  energiansäästöstä koulutustilaisuuksia

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Helsingin piirin jäseneduista!

Haluan liittyä jäseneksi!
Tapanilan Kiinteistöyhdistys

Miksi Omakotiyhdistys?

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!