Hyvä järjestöaktiivi - kiitos, että olet toiminnassa mukana!

Kirjaudu jäsensivuille, löydät sieltä toiminnan avuksi järjestötieto-/materiaalipankin. Sieltä löytyy ohjeita ja lomakkeita, sekä ideoita yhdistystoimintaan. Löydät sieltä myös ohjeita jäsenrekisterin sekä www-sivujen käyttöön.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä tai tarvitset jotain, mitä ei täältä löydy, ota yhteyttä joko järjestöpäällikkö Sami Toivaseen tai järjestötiimin järjestöasiantuntija Sari Myrskynevaan.

Sami Toivanen
sami.toivanen@omakotiliitto.fi

Sari Myrskyneva

Opintokeskus Sivis tukee aikuiskoulutusta

Sivis kouluttaa järjestötoimijoita

Yhdistyksenne toimihenkilöt voivat osallistua maksutta Opintokeskus Siviksen järjestämiin koulutuksiin.

Koulutuksen aiheina ovat kouluttaja- ja ohjaajakoulutus, järjestö- ja kansalaistoiminta sekä tieto- ja viestintätekniikka.

Lue näistä lisää täältä

Sivis tukee yhdistystä jäsenten koulutuksessa

Sivis myös myöntää tukea yhdistysten omiin koulutuksiin. Lue siitä lisää täältä

sivis

Järjestövakuutus

Omakotiliitto on vakuuttanut If-järjestövakuutuksella järjestön, Omakotiliiton jäsenjärjestöt, sekä niiden jäsenet ja toimihenkilöt järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa ollessaan. Vakuutus sisältää omaisuusvakuutuksen, vastuuvakuutuksen, tapaturma- ja matkavakuutuksen sekä moottoriajoneuvovakuutuksen.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä