Materiaalit

Yhdistys saa veloituksetta käyttöönsä esitteitä ja Omakotilehtiä markkinointitarkoituksiin. Tilaa materiaalit liiton toimistolta hyvissä ajoin, vähintään viikko etukäteen. Lähetämme paketteja Postin noutopalvelulla noin kerran viikossa.

Tilaa materiaalia valmiin lomakkeen kautta

Alla olevasta kuvagallerista näet kuvia tilaustuotteista, joista osa on maksullisia, osa maksuttomia ja osa lainatavaroita
Roll-uppeja on vain muutama, joista ainoastaan blanco eli tyhjää on useampi kuin yksi kappale, joten emme voi taata saatavuutta. Lisätietoja voi kysellä toimistolta (09 - 680 371 50 / Anne). Voit laittaa Roll-up tilauksen myös lomakkeen lisätietokenttään.

HUOM! Posti säilyttää pakettia vain 1 viikon.

Noudathan pakettisi heti, ettei se palaudu meille ja aiheuta lisäkustannuksia. Toimistolle palautuneiden noutamattomien pakettien postikulut laskutetaan yhdistykseltä.

Maksuton Messupaketti 2018

Messupaketti sisältää yhden kutakin alla mainittua tuotetta per päivystäjä

• huomioliivi
  • avainkaulanauha
  • kuitukangaskassi
  • kynä
sekä haluamanne määrän esitteitä ja lehtiä.

Tilaa messupaketti täältä

Muut:
- Osoitetarra-arkki - 0,85 €/kpl
- Pöytästandaari, liiton logolla - 43,50 €/kpl

Ansiomerkit

Omakotiliitolla on kunniakirja (0 €) sekä pronssinen (30 €), hopeinen (100 €) ja kultainen ansiomerkki (270 €).

Ansiomerkkejä myönnetään anomuksesta liiton ja sen jäsenyhdistysten toiminnassa ansioituneille jäsenyhdistysten henkilöjäsenille. Ansiomerkit myöntää liiton hallitus tai työvaliokunta. Esityksen kunniakirjan ja ansiomerkin myöntämisestä voivat tehdä liiton jäsenyhdistykset, niiden muodostamat paikallisjärjestöt, piirijärjestöt ja liiton sääntömääräiset toimielimet. Esitykset on tehtävä hallituksen vahvistamalla lomakkeella. Lomakkeet ja lisätietoja saa järjestöpäällikkö Sami Toivaselta tai järjestöasiantuntija Riikka Hyväriseltä, kts yhteystiedot.

Muista, Omakotiliitto tukee yhdistyksiä jäsenhankinnassa!

Yhdistykselle maksetaan 3 euron palkkio kaikista uusista maksaneista jäsenistä (jotka ovat liittyneet ajalla 1.11.-31.10.) kun yhdistys on saanut uusia jäseniä enemmän kuin vuoden aikana yhdistyksestä on eronnut.

Uusien jäsenten hankintaan liittyvä palkkio auttaa yhdistystä seuraavana vuonna rahoittamaan seuraavan vuoden jäsenhankintaa ja jäsenviestintää.

Liittymislahja tapahtumiin jäsenhankinnan tueksi - EI LOPPUVUODESTA kun ilmainen jäsenyys

Omakotiliiton sekä järjestöön kuuluvien piirien ja yhdistysten messujen ja tapahtumien yhteydessä tapahtuvaa jäsenhankintaa tuetaan liittymislahjalla. Se voi esimerkiksi olla kirja, jonka uusi jäsen saa saman tien tapahtumassa mukaansa. Liitto vastaa liittymislahjojen hankinnasta ja lahja vaihtelee menekin mukaan.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä