Uutisia Omakotiliiton kumppaneilta

10.12.2018 Masterpipelta uusi ja helppokäyttöinen lattiakaivo

Uuden Masterkaivo-lattiakaivon virtaama on jopa 50 % parempi kuin muissa markkinoilla olevissa lattiakaivoissa. Lisäksi se on entistä helpompi puhdistaa. Masterkaivo-lattiakaivoa on viime kesästä lähtien asennettu viemärisaneerauskohteisiin jo yli 250 kpl.

Kysely: vain puolet suomalaisista uskoo olevansa oikein vakuutettu

Ifin kyselytutkimus paljastaa, että vain noin puolet suomalaisista uskoo itsensä ja perheensä olevan oikein vakuutettu siltä varalta, että jotakin vakavaa sattuu. Kolmannes ei ole varma ja noin joka seitsemäs pelkää, ettei ole oikein vakuutettu. Vaikka suurin osa pitää vakuutusyhtiön kanssa asiointia vaivattomana, joka viides on joskus jättänyt ottamatta yhteyttä vakuutusyhtiöönsä, koska se on tuntunut vaikealta tai aikaa vievältä.

13.6.2018 Verisuren tutkimus: Suomalainen somekansa vähät välittää turvallisuussuosituksesta – julkaisee lomakuvia, kun koti tyhjillään

Sosiaalisen median käyttäjiä varoitellaan usein julkaisemasta lomaltaan kuvia, joista paljastuu, että asukkaat ovat poissa kotoa. Tuoreen tutkimuksen mukaan kuitenkin joka neljäs suomalainen julkaisee lomakuviaan esimerkiksi Facebookissa tai Instagramissa, vaikka koti on tyhjillään.

Kaksi Suomen johtavaa kattoalan brändiä yhdistyvät: Hämeen Laaturemontti ja Vesivek ovat nyt Vesivek

Suomen johtava kattoremontteja tekevä yritys Hämeen Laaturemontti tunnetaan tästä lähtien nimellä Vesivek. Brändiuudistuksella haetaan vahvaa kasvua ja entistä parempaa asiakaskokemusta.

12.3.2018 Verisuren turvabarometri: Joka kolmas omakotiasuja kokee turvattomuutta kotonaan

Turvayhtiö Verisuren tuoreen turvabarometrin mukaan joka kolmas omakotiasuja kokee turvattomuutta omassa kodissaan ollessaan yksin. Lähes puolet selittää tunnetta yleisellä turvattomuuden tunteella ilman erityistä syytä, mutta noin joka kolmannella syynä on asuntomurron pelko.

Seuraavat

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä