Uusimmat uutiset

7.6.2018 Pientaloasukkaille äänitorvi Liperiin

Toukokuun lopussa perustettu Liperin Omakotiyhdistys ry ryhtyy huolehtimaan liperiläisten pientalo- ja vapaa-ajanasukkaiden asioista. Liperi on ollut ainoa Pohjois-Karjalan kunta, joissa ei ole toiminut omakotiyhdistystä.

1.6.2018 SPEK: Ullakon palo-osastointi voi pelastaa rivitalon täystuholta

Vanhemmissa rivitaloissa ullakko voi olla talon päästä päähän ulottuva yhtenäinen avoin tila. Tämä tarkoittaa sitä, että yhdessä asunnossa alkanut tulipalo saattaa levitä ullakon kautta koko rakennukseen, jolloin seurauksena voi olla rivitalon täystuho.

25.5.2018 Omakotiliiton tietosuojaseloste

Omakotiliitto käsittelee henkilötietoja tietosuoja-asetuksessa määriteltyjä tietosuojaperiaatteita noudattaen. Tutustu tietosuojaselosteeseemme. Tietosuojaselosteessa on huomioitu voimaan astuneen lainsäädännön tarkennukset.

Toiminnanjohtajan terveiset

6.6.2018 Mahdollistetaan oma mansikkapaikka

Tarvitsemme eri elämäntilanteisiin erilaista asumista. Jokaiselle asumismuodolle on kysyntää. Ihmisten pitää pystyä valitsemaan kotinsa tarpeidensa mukaan sekä muuttamaan helpommin uuteen paikkaan. Tällä hallituskaudella on monia muun muassa rakentamisen normeja purettu. Lisää tekoja ja joustavuutta tarvitaan sääntelyssä, sen tulkinnassa ja toteutuksessa valtakunnallisesti, alueellisesti sekä paikallisesti.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä