Hienoa, että olet hakeutunut yhdistyksemme kotisivuille!

Jäsenenä saat huomattavasti enemmän vastinetta jäsenmaksullesi ja mukana olollesi, kun lukaiset aika-ajoin mitä etuja, palveluita ja toimintaa Omakotiliitolla, www.omakotiliitto.fi, Varsinais-Suomen Piirillä ja Loimaan Seudun Omakotiyhdistyksellä on tarjolla. Kotisivut ja facebook tavoittavat Sinut nopeammin kuin muut mediamme.

Jäsenyyttä puntaroiva, sivuja läpikäymällä huomannet helposti, että mm. jäsenalennukset ja palvelut tuovat niitä käyttäessäsi jäsenmaksun helposti takaisin. Liittymisnappi on tällä sivulla. Mikäli tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä puheenjohtaja Seppo Timoseen 040 8363908 tai seppo.timonen@seutuposti.fi

Tietoja kotisivuille päivitetään jatkuvasti. Vilkaise välillä myös facesta @kotiloimaanseudulla, tykkää ja jaa, niin myös kaverisi saavat tietoa Loimaan Seudun Omakotiyhdistyksestä.

Napauttamalla alapuolella olevia Paikallinen etu -kuponkeja saat tarkempia tietoja eduista ja yrityksistä.

Haluan liittyä jäseneksi!
Loimaan Seudun Omakotiyhdistys