Tervetuloa Rymättylän Pienkiinteistöyhdistyksen kotisivuille!

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!

Haluan liittyä jäseneksi!
Rymättylän Pienkiinteistöyhdistys

Ajankohtaista

Talkkaritoiminta jatkuu 23.7.2018 alkaen. Talkkarina toimii Jarmo Niininen. Työtilaukset suoraan talkkarilta, puh. 045 871 5126.

Lisätietoja : Pirkka Turkki p. 050 454 2245

Matka Uudenkaupungin teatteriin

Merimaskun Omakotiyhdistys järjestää teatterimatkan yhteistyössä Rymättylän ja Naantalin yhdistysten kanssa lauantaina 1.12.2018 klo 13 alkavaan näytökseen. Teatteriesitys on TV:stä tuttu komedia "Muutaman huijarin tähden".

Matkan hinta: 50€, jäsenet 40€ sisältäen kuljetuksen, teatterilipun,buffetruokailun ja väliaikakahvin.

Kuljetus: Lähtö Rymättylän linja-autopysäkiltä klo 11, paluu välittömästi ruokailun jälkeen.

Ilmoittautumiset: 15.10. mennessä Anja Virtanen 044 015 0255, anja.virtanen15@gmail.com

Maksu: Merimaskun Omakotiyhdistyksen tilille nro FI45 5265 1840 0112 48

Syyskokous

Ti 20.11.2018 klo 18 Aahollissa. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen klo 19 Naantalin kaupungin yhdyskuntatekniikan päällikkö Mika Hirvi kertoo ja vastailee kysymyksiin aiheena Rymättylää koskevat tulevaisuuden suunnitelmat.

Kahvitarjoilu

Tervetuloa!                                                     Hallitus