Jäsentiedote 1/2024 on julkaistu!

Jäseniä meillä on jo yli 360 - liity sinäkin mukaan kasvavaan joukkoomme!

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Onko sinulla ideoita yhdistystoiminnamme kehittämiseksi tai kiinnostavuuden parantamiseksi? Haluaisitko mukaan toimintaan tai vaikka johtokunnan jäseneksi? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja.

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Varsinais-Suomen piirin jäseneduista!

Haluan liittyä jäseneksi!
Kaarinan Omakotiyhdistys

Omakotitalkkari

Kaarinan Omakotiyhdistys ry:n yhteiskuntavastuullinen rooli näkyy mm. tarjoamalla tukityöllistetyille mahdollisuus toimia pihatalkkarin tehtävissä. Huomioithan, että pihatalkkarin tehtävät voivat olla monipuolisia, pienimuotoisia piha- ja sisätöitä.

Yhdistyksemme talonmiehenä aloitti helmikuun alussa Veijo Hukkanen.
Talonmieheltä saat apua niin talon kuin pihankin hoitoon ja ylläpitoon liittyvissä asioissa.

Häneltä saat apua pihan kevätkunnostuksessa sekä talon hoitoon ja ylläpitoon liittyvissä tehtävissä.

Talkkarin voit tilata puhelimitse samasta tutusta numerosta 044 519 1249 arkisin työaikana 9-15.

Työn tuntiveloitus on edelleen vain 8 € /tunti

Talonmiehellä teetettävistä töistä saat tarkempia tietoja talonmiehen esimieheltä Jouko Välimäeltä puh. 040 022 7064.
T
Y