Välitämme kaikista alueemme ihmisistä asumismuodosta riippumatta. Toimimme paremman asumisen puolesta mm yhteisen tekemisen, edunvalvonnan ja jäsenetujen merkeissä.
Image (99)

Image (100)

Asuntomessukutsu

LSOky Teatteri Tuntematon

Jäsenilta Järvisen Kauppapuutarhalla 21.5.2018

Järvisen kukkaloistoa

Vierailimme Järvisellä. Ajankohta oli mitä parhain kesää odotellessa. Isäntäväki ilahtui, kun he saivat n. 70
jäsentämme vieraikseen.

Ilta oli erittäin onnistunut! Kiitos esittelystä, arvonnoista ja iltakaffeista Järvisen väelle.

LSOky Järvisen kauppapuutarha

LSOky Pori skannattuna

Tervetuloa!

Loimaan Seudun Omakotiyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous 12.3.2018 Domus Yhtiöt Oy:n tiloissa, Puusepänkatu 1 Loimaa.

Isäntänä DOMLUX Ikkunat ja ovet -yksikkö, joka on yhteistyökumppanimme kts. jäsenedut ja tutustu www.domlux.fi.
Linkistä pääsee myös DOMUS-tuotteisiin. Domlux kartta
Illan ohjelma
17.00 mahdollisuus tutustus DOMLUX ja DOMUS -tuotteisiin, käynti näyttelytiloihin konttorirakennuksen takaa.
18.00 kahvittelut ja kannatusarpajaiset tehtaan ruokalassa, halli kuvassa vasemmalla
18.30 isäntäväen puheenvuoro: Domus Yhtiöt, tuotteet, jäsenedut ja muut kampanjat
19.30 varsinainen kokous, kevätkokoukselle määrätyt asiat ja sääntömuutos, sekä kevään toiminnasta
20.15 tehdaskierros

Messumatka Tampereelle 18.11.2017

Muistutus Suomen Kädentaidot - messuille Tampereelle ilmoittautuneille. Hinta jäsenelle 25 €, sisältäen matkan ja lipun, jolla pääsee Kädentaidot- ja Nukkekotimessuille sekä Pienoisrautatiepäiville. Lauantaina on lisäksi näytillä satakunta kansallispukua. Ei-jäseneltä peritään 35 €.

Kädentaidot jäljetön

PikiBus lähtee Alastaron K-marketilta klo 7.50, Hirvikosken apteekki 8.10, Kolkkalantie, Kitkontie, Kuusitie, ST1, Lamminkatu, Kaunismäenkatu, Turuntie, Loimaan OP 8.30. Perillä olemme ennen kymmentä ja  messuaika sovitaan tarkemmin bussissa. Paluumatkalla poiketaan hetkeksi Urjalan makeistukkuun, joka sulkee ovensa klo 18.00.