Lappohja logo

Tervetuloa Lappohjan Kylä- ja Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Yhdistys on perustettu 2012. Missiomme on edstää asuinolosuhteet Lappohjan alueen asukkaille. Visiomme on että kylä uudestaan kasvaa ja kukoistaa.

Liity sinäkin mukaan ja ota jäsenedut itsellesi!

Välkommen till Lappvik Bya- och Egnahemsförenings hemsidor!

Föreningen är grundad 2012. Vår mission är att utveckla boendeförhållandena för invånarna i Lappvik med omnejd. Vår vision är att byn åter igen skall växa upp och bli livskraftig.

Anslut dig du också och utnyttja våra fömåner!

Haluan liittyä jäseneksi!
Lappohjan Kylä- Ja Omakotiyhdistys

Miksi Omakotiyhdistys?

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Uudenmaan piirin jäseneduista!

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!