Kirkkonummen Pienkiinteistöyhdistys on omakoti- ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvontajärjestö.
Föreningen är egnahems- samt fritidsboendets intressebevakningsorganisation.

Kirkkonummen pienkiinteistöyhdistys on puoluepoliittisesti sitoutumaton Suomen Omakotiliiton sekä Omakotiliiton Uudenmaan piirin paikallisyhdistys. Yhdessä piirin ja liiton kanssa yhdistys pyrkii omakoti- ja pientaloasujan, vapaa-ajan asunnon ja -omistajan asumiseen, oikeudelliseen, taloudelliseen ja yhteiskunnallisiin etuisuuksiin vaikuttavien asioiden entistä parempaan huomioimiseen.

Jäsenmaksusta suurin osa menee liitolle, ja sillä katetaan liiton ja piirien toiminnat ja palvelut. Yhdistyksen osuudesta maksetaan esim. kone- ja laitehankinnat, niiden ylläpito, jäsentiedotteet, jne...

Kirkkonummen Pienkiinteistöyhdistyksen hallitus
Kyrkslätts Småfastighetsföreningens styrelse

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu kahdeksi vuodeksi kerrallaan valittu puheenjohtaja ja vähintään neljä ja enintään kymmenen kahdeksi vuodeksi kerrallaan valittua vakinaista jäsentä sekä vähintään kaksi enintään kuusi samaksi ajaksi valittua varajäsentä.

Styrelsen tar hand om föreningens ärende och där finns ordförande, som skall väljas varannat år,  samt minst 4 och mest 10 stadiga medlemmar, som är valt för två år samt minst 2 och mest 6 biträdande medlemmar (även valda för två år ).

Jäseniä meillä on jo yli 1000! Tule sinäkin mukaan kasvavaan joukkoomme!

Haluan liittyä jäseneksi!
Kirkkonummen Pienkiinteistöyhdistys

Puheenjohtajan palsta

Suosittu omakotitalkkaritoiminta on nyt työntekijäpulan vuoksi tauolla. Toiveissa on, että saadaan palkattua uusi talkkari. Talkkarin haku on käynnistetty nyt ja toivomme talkkarin löytyvän lähiaikoina. Lähettäkää tekstiviestillä puhelinnumeronne minulle niin voin lähettää tiedon uuden talkkarin aloittaessa talkkaripalvelut.

Lisäämme lainattavien laitteiden määrää jäseniltä tulevan palautteen mukaan. Pyrkimyksemme on pitää lainattavat laitteet käyttökelpoisina ja turvallisina käyttää. Toivomme, että ilmoitatte havaitsemistanne laitteiden vikaantumisista lainauspisteen hoitajalle.

Olemme jatkaneet yhteistyötä K-Raudan kanssa mm. toteuttamalla 27.4.2024 linnunpönttötalkoot rautakaupan lahjoittamilla tarvikkeilla. Yhteistyötä K-Raudan kanssa on tarkoitus kehittää.

Käyttäkää yhdistyksen ja liiton palveluja. Otamme mielellämme vinkkejä yhdistyksen kehittämiseksi.

Hyvää kevättä toivottaen:
Simo Ahonen

Kirkkonummen Pienkiinteistöyhdistys kesätapahtumassa 11.6.2022 Kirkkonummen torilla oli jopa yhteislaulua yhdistyksen toiminnan esittelyn lomassa.