Uudenmaan Piiri

Viemäriremontteja

Jäsentarjous - Picote Oy

Picote Oy Ltd tekee viemäriremontteja rakenteita rikkomatta. Uusilla tekniikoilla viemärit kunnostetaan saumattomasti katolta pihan tarkastuskaivolle. Koti pysyy asuttavana ja piha-alue kunnossa. Teemme myös viemäreiden paikkakorjauksia ja kuntotutkimuksia.

Alennus Omakotiliiton Uudenmaan piirin jäsenille

1. 10% alennus sukitusmateriaaleista omakotitalon viemäriremontissa.
  2. Uusittavat osat kuten esimerkiksi WC-istuimet ja hajulukot eivät ole sukitusmateriaaleja eikä alennus koske niitä.

Omakotitalourakoissa materiaalit ja työn osuus eritellään. Työn osuudelle omistaja voi hakea kotitalousvähennystä verotuksessa. Sukitusmateriaaleista Picote antaa 10% alennuksen Uudenmaan Omakotitaloliiton jäsenille.

Picote Oy on kokenut sukitusurakoitsija. Yritys on Suomen suurin kiinteistöjen sisäpuolisten viemäreiden sukittaja. Yritys tarjoaa koko talon remonttien lisäksi korjauspalveluja myös kiinteistöjen vuoto-ongelmiin sekä kohdistettuun ennaltaehkäisevään korjaustarpeeseen likavesi- ja sadevesiviemäreissä. Yritys tekee myös viemäreiden kuntotutkimuksia.

Katso yritysesittely

Katso esite