Uudenmaan Piiri

Vantaan Energia

Sähkösopimus Uudenmaan piirin alueella

Katso Uudenmaan piirin sopimat jäsenetuhinnat tästä.

Vantaan Energialta edullista sähköä omakotiyhdistysten jäsenille

Piirin v. 2005 alkanut yhteistyö Vantaan Energian kanssa jatkuu edelleen. Piirin jäsenyhdistysten jäsenillä on mahdollisuus hyödyntää Vantaan Energian edullisia sähkötarjouksia.

Vantaan Energialla voit valita esimerkiksi Bonussähkö-sopimuksen, josta voit kerryttää Bonusta kaikkialla Suomessa. Bonusta voivat kerryttää S-ryhmän asiakasomistajat ja asiakasomistajatalouteen kuuluvat henkilöt.

Edullisen sähkösopimuksen voivat tehdä Uudenmaan piiriin kuuluvien omakotiyhdistyksien jäsenet, kun sähköä ostetaan henkilöasiakkaan vakituiseen asuntoon tai johonkin toiseen kohteeseen. Asiakkaalla on mahdollisuus liittää sähkönmyyntisopimukseensa useita sähkönkäyttöpaikkoja. Käyttöpaikka voi sijaita muualla Suomessa kuin Uudenmaan piirin ja sen jäsenyhdistysten toimialueella.

Tee sopimus helposti

Sähkösopimuksen teko onnistuu vaivattomasti Vantaan Energian verkkosivujen kautta tai soittamalla asiakaspalveluun. Katso lisätietoa ja voimassaolevat tarjoushinnat Vantaan Energian sähkösopimuksesta omakotiyhdistysten jäsenille ja tee sähkösopimus muutamassa minuutissa kuntoon!

Vantaan Energia Oy

Peltolantie 27, Tikkurila PL 95, 01301 Vantaa