Uudenmaan Piiri

Vantaan Energia

Sähkösopimus Uudenmaan piirin alueella

Katso Uudenmaan piirin sopimat jäsenetuhinnat tästä.

Uudenmaan piirin ja Vantaan Energian välinen sopimus ja sähkön hinnat

Piirin v. 2005 alkanut yhteistyö Vantaan Energian kanssa jatkuu edelleen. Piirin jäsenyhdistysten jäsenillä on siitä alkaen ollut mahdollisuus hyödyntää paikallista Vantaan Energian sähkötarjousta.

Piirihallitus katsoi aikoinaan, että sen on tarjottava nykyisessä sähkömarkkinatilanteessa toimialueensa jäsenyhdistysten jäsenille myös paikallinen sähkösopimuksen vaihtoehto. Solmitulla sähkösopimuksella piirin jäsenyhdistysten henkilöjäsenet saavat sähköä edulliseen jäsenhintaan.

Vantaan Energialla on sopimuksessa lisäetuna tarjolla HOK-Elannon, Varuboden-Oslan ja Suur-Seudun Osuuskaupan (SSO) S-Bonus.

Edullisen sähkösopimuksen voivat tehdä Uudenmaan piiriin kuuluvien omakotiyhdistyksien jäsenet, kun sähköä ostetaan henkilöasiakkaan vakituiseen asuntoon tai johonkin toiseen kohteeseen. Asiakkaalla on mahdollisuus liittää sähkönmyyntisopimukseensa useita sähkönkäyttöpaikkoja. Käyttöpaikka voi sijaita muualla Suomessa kuin Uudenmaan piirin ja sen jäsenyhdistysten toimialueella

Asiakas tekee erillisen sähköverkkosopimuksen paikallisen verkonhaltijan kanssa, mikäli kulutuspaikka ei ole Vantaan Energian jakeluverkon alueella.

Yhteystiedot

Sähkösopimusten teko onnistuu vaivattomimmin Vantaan Energian puhelinpalvelun kautta 09-829 0225.
Katso lisätietoa Vantaan Energian sähkösopimuksesta omakotiyhdistysten jäsenille, josta löytyy myös tilauslomake.

Vantaan Energia Oy

Heidehofintie 2, Tikkurila PL 95, 01301 Vantaa