Lieksan Omakotiyhdistys

TOIMINTASUUNNITELMA vuodelle 2018

Toimintasuunnitelman perustan muodostaa Suomen Omakotiliiton toimintasuunnitelma v. 2018 sovellettuna paikallisiin olosuhteisiin.

Tiedottaminen

Tiedottaminen tapahtumista ja ajankohtaisista asioista hoidetaan Lieksan Lehden välityksellä ja internetissä kotisivujen kautta, www.lieksanomakotiyhdistys.fi sekä yhdistyksen Facebook-sivuilla. Yhdistyksen avainhenkilöiden yhteystiedot julkaistaan kotisivuilla. Lisäksi puheenjohtajan yhteystiedot julkaistaan Pohjois-Karjalan puhelinluettelossa.

Jäsenedut

Nykyisten jäsenetujen jatkuvuus varmistetaan ja neuvotellaan mahdollisesti uusia paikallisia jäsenetuja.

Jäsenhankinta

Jäsenhankintaa jatketaan entiseen tapaan, jäsenmäärätavoite 2050, joista 2000 varsinaisia jäseniä ja 50 perhejäseniä.

Talous

Jäsenmaksu on varsinaiselta jäseneltä 25,00 eur/kalenterivuosi ja perhejäseneltä 15 eur/kalenterivuosi. Varsinaisen jäsenen maksusta jää Omakotiliitolle 17,50 euroa ja yhdistykselle 7,50 euroa. Perhejäsenen maksusta jää Omakotiliitolle 8 eur ja yhdistykselle 7,00 euroa

Sotaveteraanit ja sotaveteraanien lesket on vapautettu sekä Omakotiliiton että yhdistyksen jäsen-maksusta.

Puutarhapäivää vietetään toukokuulla Viherkeskuksessa.
Messumatka tms.

Muu toiminta

Esitellään yhdistyksen ja Omakotiliiton toimintaa erilaisissa paikallisissa tapahtumissa, mm. kylätapahtumissa, iltatorilla, hämäränkaupanillassa yms.

Kokoukset

Pidetään sääntömääräiset kevät- ja syysvuosikokoukset. Hallitus kokoontuu noin kerran kuukaudessa.