Omakotiliiton jäsenkortti on käyttövalmis St1:n käteisalennuskortti!

St1- ja Shell-edut:

Omakotiliiton  jäsenkortin kääntöpuolella oleva magneettiraita toimii St1 Käteisalennuskorttina. Jäsenkortilla saat myös muitakin etuja ja löydät ne täältä. Tilaa St1:n lämmitysöljyä numerosta 0800 166 266 niin saat myös alennusta - heti, kun maksat tilauksen yhdessä erässä. Kirjaudu sisään, niin jäsensivuilta löydät alennuskoodin myös öljyn nettitilauksiin.

Alueelliset ja valtakunnalliset edut liittyen autoiluun ensimmäisenä saat helposti, kun rekisteröit jäsenkorttisi täällä. Huoltamoilla olevat kampanjat löytyvät myös kätevästi täältä.

Jäsenkortilla saat alennusta heti ja saman tien kaikilta St1-asemilta ja miehitetyiltä Shell-asemilta, vain express-automaattiasemat eivät kuulu alennuksen piiriin. Asemia on kaikkiaan yli 400 läpi Suomen. Sinua lähinnä olevat asemat löydät helposti älypuhelimellasi osoitteesta m.st1.fi. Alennus on asemakohtainen ja vaihtelee ajankohdittain.

Lisää St1- ja Shell-asemien palveluista löydät osoitteesta www.st1.fi.

Järjestökortti = St1 Käteisalennuskortti
Omakotiliiton jäsenkortti on käyttövalmis St1 Käteisalennuskortti! Kortissa oleva magneettiraita toimii siis aivan kuten keltainen St1 Käteisalennuskortti.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä