Omakotiliiton jäsenkortti on käyttövalmis St1:n käteisalennuskortti!

Omakotiliiton jäsenkortin kääntöpuolella oleva magneettiraita toimii St1 Käteisalennuskorttina. Jäsenkortilla saat alennusta heti ja saman tien kaikilta St1-asemilta ja miehitetyiltä Shell-asemilta. Shell express-automaattiasemat eivät kuulu alennuksen piiriin. Asemia on kaikkiaan yli 400 läpi Suomen. Sinua lähinnä olevat asemat löydät helposti älypuhelimellasi lataamalla St1 Way- sovelluksen tai käyttämällä asemahakua. Lisätietoa muista tarjouksista löydät täältä

Rekisteröimällä Omakotiliiton järjestökortin kuulet ennakkoon syksyn tulevista eduista sekä lähiasemiesi kampanjapäivistä, ja voit hallinnoida Käteisalennuskortin tietoja. Voit rekisteröidä kortin helposti tästä.

Käteisalennuskortilla saat alennusta heti myös lämmitysöljytilauksista, ja kampanja-aikana (1.10.18-31.3.19) tarjoamme entistäkin suuremman alennuksen Omakotiliiton jäsenille! Monipuolisten lämmitysratkaisujemme ansiosta voit säästää energiaa, rahaa ja ympäristöä. Laadukkaaseen lämmitysöljyvalikoimaamme kuuluu muun muassa tehokas St1 Teho Opti Premium -lämmitysöljy sekä ympäristöystävällinen St1 Bio Opti Premium. Syötä vain Omakotiliiton alennuskoodi OKT nettitilauksen yhteydessä tai mainitse järjestökortista puhelimessa. Tilaa lämmitysöljyä helposti st1.fi tai 0800 166 266. Lisätietoa kampanjasta ja eduista voit lukea tästä.

Lisää St1- ja Shell-asemien palveluista, Käteisalennuskorttieduista sekä Premium polttonesteistä löydät nettisivuiltamme.

Järjestökortti = St1 Käteisalennuskortti
Omakotiliiton jäsenkortti on käyttövalmis St1 Käteisalennuskortti! Kortissa oleva magneettiraita toimii siis aivan kuten keltainen St1 Käteisalennuskortti.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä