salaojakympit_logo

Salaojakympit

Kotimaista luotettavuutta ja laatua

Salaojakympit on kotimainen salaoja- ja sadevesiremontteihin erikoistunut yritys. Teemme remontteja avaimet käteen -periaatteella ympäri vuoden. Asiakkaitamme ovat pääasiallisesti kotitaloudet ja taloyhtiöt. Salaojakympit on kasvanut alan suurimmaksi ja vahvimmaksi edelläkävijäksi toiminta-alueellaan.

Toimivat salaojat pitävät kotisi perustukset kuivina ja terveinä

Salaojaremontti on kokonaisvaltainen ratkaisu talon kivijalan ja pihamaan kosteusongelmiin. Salaojaremontissa kodin salaoja- ja sadevesijärjestelmät uusitaan nykyaikaisten vaatimusten tasolle. Salaojaremontin myötä kivijalka saadaan pidettyä kuivana ja rakennuksen ympäristöön kertyvät sade- ja sulamisvedet ohjataan asianmukaisesti pois talon rakenteiden luota.

200 euron alennus salaojaremontista

Omakotiliiton jäsenet saavat salaojaremontista 200 euron alennuksen. Edun saaminen edellyttää kaupantekohetkellä esitettyä Omakotiliiton jäsenkorttia ja edun kirjaamista tilaussopimukseen.

Varaa maksuton arviokäynti

Arviokäynti on aina maksuton. Käynnillä talon kivijalalle tehdään yleiskatsaus, kosteusmittaus rakennekosteusmittarilla sekä arvioidaan salaoja- ja sadevesijärjestelmien yleiskunto.

Tilaa maksuton tarkastuskäynti osoitteessa www.salaojaremontti.fi tai soittamalla numeroon 010 205 9000.

salaojakympit kuva
Täyden palvelun salaojaremontti 3-5 päivässä.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä