OptiWatti kuva
OptiWatti on älykäs järjestelmä, joka päivittää vanhan sähkölämmityksen nykyaikaiseksi ja huolehtii kodin oikeasta lämpötilasta huone- ja tuntikohtaisesti.

OptiWatti – älykäs sähkölämmityksen ohjausjärjestelmä

Helppo tapa säästää sähkölämmityksessä

Monesti suuret lämmityskulut johtuvat siitä, että huoneita lämmitetään yli tarpeiden ja turhaan. Huonekohtaisella lämmityksen optimoinnilla voit säästää jopa 40 % lämmityskuluista. OptiWatilla tämä käy helposti, eikä asuinmukavuudesta tarvitse tinkiä.

Tarjoamme Omakotiliiton jäsenille seuraavat edut:

• Maksuton sähkölämmityksen säästökartoitus. Syötä sähkölämmityslaskuriin arvio vuotuisesta sähkönkulutuksesta (kWh) ja lämmitettävien huoneiden määrä. Saat tuloksena arviot, paljonko säästäisit huonekohtaisella lämmityksen ohjauksella.
  • OptiWatti -järjestelmän tilanneille kaupan päälle vuotovahti (arvo 150 €). Langaton vuotovahti sijoitetaan esimerkiksi lämminvesivaraajan, astian- tai pesukoneen alle, jolloin asukas saa heti hälytyksen vesivuodosta.

Kaikkien sähkölämmityslaskuriin yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme 100 € arvoisen kylpylälahjakortin.

Lunasta etusi ja jätä yhteydenottopyyntö tai soita meille numeroon 029 1701 007:

www.optiwatti.fi/omakotiliiton-etu

Edut ovat voimassa 31.5.2018 asti ja koskevat vain uusia tilauksia Omakotiliiton jäsenille. Etuja ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai tarjouksiin. Yhteydenottopyynnön jättäminen ei velvoita mihinkään.

OptiWatti – säästöä ja mukavuutta

OptiWatti on älykäs ratkaisu, joka ohjaa kodin, kiinteistön ja mökin sähkölämmitystä huonekohtaisesti ja käyttötarpeiden mukaan. OptiWatilla voit säästää lämmityksessä jopa 40 %. Sähkölaskun pienentyessä asuinmukavuus paranee, kun kodissa on juuri sinulle sopivat lämpötilat. Sinun tarvitsee vain päättää huonekohtaiset lämpötilat ja OptiWatti hoitaa loput.

OptiWatin edut:

• Sähkölämmityksen kuluihin säästöä jopa 40%
  • Parempi asuinmukavuus sopivalla lämpötilalla
  • Lämmityksen säätäminen huonekohtaisesti
  • Etähallinta säästää aikaa ja vaivaa
  • Takaisinmaksuaika tyypillisesti 3-5 vuotta

Lämmityskausi on täällä, joten toimi nopeasti!

www.optiwatti.fi/omakotiliiton-etu

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä