Masterpipe_logo_lauseella

Masterpipe

Tilaa Masterpipe-viemäriremontti, niin saat kaupanpäällisenä noin 400 euron arvoisen IDO wc-laitteen. Edun arvo riippuu wc-laitteen mallista.

Edun saaminen edellyttää kaupantekohetkellä esitettyä Omakotiliiton jäsenkorttia ja edun kirjaamista tilaussopimukseen.

Olipa kerran… täydellinen putkiremontti

Masterpipe tekee takuulla laadukkaan ja pitkäikäisen viemäriremontin perinteistä putkenvaihtoa nopeammin ja edullisemmin.

Masterpipen menetelmässä asennetaan asuntoon haponkestävästä teräksestä valmistettu patentoitu Masterpipe-lattiakaivo ja viemäriputket sukitetaan vanhan putkiston sisään. Mastermenetelmän ansiosta voimme ainoana maailmassa toteuttaa ja taata täydellisen 100% tiiviin sukituksen lattiakaivosta alkaen.

Kylpyhuoneen laattoja ja vesieristyksiä ei tarvitse rikkoa. Asunnossa voi asua koko viemärisaneerauksen ajan. Muut remontit voi toteuttaa viemäriremontista riippumatta.

Lue lisää miten säästät rahaa ja aikaa! www.masterpipe.fi tai soita: Toni Silvennoinen Puh. 050 309 4191.

masterpipe_takuu
Mastermenetelmä on verrattavissa perinteisesti korjattuun putkistoon. Siksi myönnämme saneeraamillemme viemäriputkille 40 vuoden takuun. Työllämme on kahden vuoden huoltotakuu (YSE98).

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä