Leakomatic

Leakomatic – markkinoiden tarkin ja monipuolisin vesivuotovahti

Turvaa kotisi markkinoiden parhaalla vesivuotovahdilla

Leakomatic on Suomen johtava vesivuotovahtien valmistaja ja olemme tähän mennessä suojanneet yli 11.000 erikokoista taloa vesivahingoilta.

Etähallittavan Leakomatic M4i vesivuotovahtimme avulla talosi on turvattu vuorokauden ympäri, olitpa kotona tai matkoilla. Ilmaisen sovelluksen avulla voit ohjata Leakomatic vuotovahtia ajasta ja paikasta riippumatta, muuttaa asetuksia, vastaanottaa hälytysviestejä ja kuitata niitä. Sen avulla seuraat myös talosi vedenkäyttöä reaaliajassa ja halutulta ajanjaksolta.

Leakomatic M4i vesivuotovahdissa on myös monipuoliset liitäntämahdollisuudet, kuten vesimittarin luenta, lattia-/patterilämmitysverkoston valvonta tai kotona/poissa ohjaus talon hälytysjärjestelmästä.

Omakotiliiton jäsenille tarjoamme markkinoiden parhaimman ja monipuolisimman suojan vesivahinkoja vastaan -20 % alennuksella. Leakomatic M4i vesivuotovahti nyt hintaan 796,- €.

Alennus koskee vain uusia tilauksia Omakotiliiton jäsenille. Alennusta ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai tarjouksiin.

Lisätiedot: myynti@leakomatic.fi

Tilaukset: www.leakomatic.fi/omakotiliitto