Cashbac World

Rahaa takaisin jokaisesta ostoksestasi! Etusi jopa 5%

Suomen Omakotiliitto on nyt osa Cashback Worldia. Veloituksettomalla Cashback-kortilla saat rahaa takaisin ostoksistasi Cashback World -yhteistyöyrityksissä sekä keräät Shopping Points -pisteitä erikoistarjouksiin.

Omakotiliiton jäsenkortti toimii myös ilman Cashback-ominaisuuden aktivoimista, mutta silloin et voi kerryttää pisteitä Cashback-tilillesi.

Aktivoi jäsenkorttisi Cashback-ominaisuus

Vuoden 2018 jäsenkortissa on jo valmiina Cashback-ominaisuus. Sinun tulee vain aktivoida se.

Toimi näin:

1. Aktivoi korttisi Cashbackin sivuilla
  1. Halutessasi voit myös ladata maksuttoman älypuhelinsovelluksen puhelimeesi Appstoresta tai Play-kaupasta. Sovelluksessa sinulla on kortti aina matkassa mukana. Ostosten tekeminen Cashback-kortilla on helppoa. Sinun tulee vain esittää korttisi ostosten tekohetkellä!

Kortti käy myös lukuisissa yrityksissä sekä Suomessa että kansainvälisesti. Mukana on runsaasti matkailualan verkkokauppoja kuten hotels.com, ebookers ja booking.com. Unohtamatta kivijalkakauppoja ja -ravintoloita sekä meillä, että maailmalla.

Lue lisää Cashback -yhteistyöyrityksistä täältä

Rahaa takaisin jopa 5 %

Saat rahaa takaisin jopa 5 % jokaisesta Cashback-yhteistyöyrityksessä tekemästäsi ostoksesta.

Shopping Points

Kerää Shopping Points -pisteitä ja käytä niitä alennuksiin osoitteessa cashbackworld.com.

Eikö rekisteröinti onnistu?

Mikäli et onnistu jäsenkortin aktivoimisessa, otathan yhteyttä Cashbackin asiakaspalveluun sähköpostitse: service.fi@cashbackworld.com tai puhelimitse 029 3400 620.

Asiakaspalvelu on avoinna ma – to klo. 8.30 – 16.30 ja pe klo. 8.30 – 14.00.

Usein kysyttyjä kysymyksiä Cashback-kortista:

AIHE: Matkapuhelinnumeron syöttäminen aktivointilomakkeeseen

Yritin aktivoida uuden jäsenkorttini Cashback-ominaisuutta, mutta lomakkeessa ollut matkapuhelinkysely ei päästänyt jatkamaan, vaikka miten päin olisin numeron laittanut. Miten saan aktivoitua korttini?

VASTAUS:

Numero tulee täyttää lomakkeeseen muodossa 00358… tavallisen +358 -alun sijasta.

Sen jälkeen toiseen kenttään laitetaan puhelinnumeron suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa eli ”040” kirjataan muodossa ”40”. Tämän jälkeen loppunumero omaan kenttään.

AIHE: Aiempi Lyoness-jäsenyys

Yritin juuri rekisteröityä tuohon Cashback -ominaisuuteen, mutta ei onnistu. Olen ollut aiemmin Lyoness-ohjelman jäsen, mutta irtisanoutunut siitä.

VASTAUS:

Mahdolliset vanhat tietosi järjestelmässä voivat aiheuttaa rekisteröinnin epäonnistumisen. Tällaisessa tapauksessa rekisteröityminen onnistuu niin, että lähetät Cashbackin asiakaspalveluun service.fi@cashbackworld.com sähköpostia asiasta.

Kerro viestissäsi vapaamuotoisesti, että Omakotiliiton jäsenkortin/cashback-kortin rekisteröiminen ei onnistu, mahdollisesti sen takia, että olet ollut jo aiemmin jäsen Lyoness ohjelmassa. Mainitse myös Omakotiliiton jäsenkortin kääntöpuolelta (alhaalta) löytyvä Cashback-viivakoodin numerosarja.

AIHE: Aiemmin rekisteröity Cashback-numero

En onnistunut liittämään jo ennestään minulla olevaa Cashback -jäsenkortin numeroa 7770161514731, sivuillanne. Onko niin, että sitä ei voi liittää sinne vaan ainoastaan liittyä uutena Cashback -jäsenenä?

VASTAUS:

Useamman Cashback-kortin käyttäminen onnistuu, mutta ne pitää liittää yhteen käyttäjätiliin, eli siihen joka sinulla on jo ennestään olemassa. Et siis voi liittyä uutena Cashback-jäsenenä, koska järjestelmästä löytyy jo tietosi.

Toimi näin:

1. Kirjaudu tunnuksillasi Cashbackin verkkosivuille https://www.lyoness.com/fi-fi (oikeasta yläkulmasta)
  2. Kirjautumisen jälkeen klikkaa nimesi vierestä pyöreää henkilökuvaketta – Avautuu valikko – klikkaa ”Korttini”
  3. Klikkaa ”Lisää kortteja” – anna Omakotiliiton Cashback-kortista löytyvä viivakoodinumero, jolloin Omakotiliiton jäsenkortti yhdistetään sinun jo olemassa olevaan Cashback-jäsenyyteesi.
  4. Voit käyttää molempia kortteja (Omakotiliiton jäsenkorttia ja sinulla aiemmin ollutta korttia) Cashback-ostoksiisi.

Mikäli et onnistu Omakotiliiton jäsenkortin aktivoimisessa, otathan yhteyttä Cashbackin asiakaspalveluun sähköpostitse: service.fi@cashbackworld.com tai puhelimitse 029 3400 620.

Heidän asiakaspalvelunsa on avoinna Ma – To klo. 8.30 – 16.30, pe klo. 8.30 – 14.00. Kerro heille, että Omakotiliiton jäsenkortin/cashback-kortin aktivointi ei onnistu, mahdollisesti sen takia, että olet ollut jo aiemmin jäsen Cashback-ohjelmassa. Mainitse myös Omakotiliiton jäsenkortin kääntöpuolelta (alhaalta) löytyvä Cashback-viivakoodin numerosarja.

Jäsenkortti-Cashback
Jäsenkortissasi on jo valmiina Cashback-ominaisuus. Sinun tulee vain aktivoida se.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä