Omakotilehti - monipuolista tietoa omakotiasukkaalle

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.

Omakotilehden 4/2018 verkkoversio

Omakotilehden ilmestyminen ja järjestöjuttujen aineistopäivät vuonna 2018

Numero         Ilmestyy            Järjestösivujen aineistopäivä

• 1/2018     ke 16.3.2018      ti 30.1.2018
  • 2/2018     ke 6.6.2018        ti 17.4.2018
  • 3/2018     to 20.9.2018      ma 6.8.2018
  • 4/2018     to 22.11.2018     ti 2.10.2018

Lehteen tulevat aineistot voi toimittaa osoitteeseen omakotilehti@omakotiliitto.fi

"Yhdessä, Tillsammans" -palstan aineisto-ohje yhdistyksille

Yhdistyksen tilaisuuden sisällöstä voi kertoa muutamalla rivillä ja mahdollisella valokuvalla. Merkkimäärä yhdelle ilmoitukselle on max. 350 merkkiä välilyönteineen. Omakotilehdessä ei voida valitettavasti julkaista uutisia kaikista tapahtumista tilan puutteen vuoksi. Pyrimme siihen, että lehdestä voi lukea yhdistysten järjestämien tilaisuuksien koko kirjoa eli mahdollisimman monen eri teemaan liittyvän tapahtuman uutinen voitaisiin julkaista. Tapahtumat ja ilmoitukset lisätään jatkossa myös liiton kotisivuille. Omakotilehden toimitus muokkaa aineiston lehteen sopivaksi tapauskohtaisesti. Materiaalin tapahtumista voi toimittaa osoitteeseen: omakotilehti@omakotiliitto.fi

Omakotilehden tilaushinnat muille kuin jäsenille:

1. kestotilaus 24 euroa
  2. vuositilaus 25 euroa
  3. irtonumero 7 euroa
Lehti ei vastaa tilaamatta lähetetystä materiaalista eikä sen palautuksesta.

Haluatko ilmoittaa Omakotilehdessä?

Mikäli olet kiinnostunut mainos- tai ilmoitustilasta Omakotilehdessä, ota yhteyttä Omakotiliiton talous- ja kehityspäällikkö Katja Keräseen puh. 040 566 8875 tai katja.keranen@omakotiliitto.fi.

Onko osoitteesi muuttunut?

Omakotilehti lähetetään jäsenelle siihen osoitteeseen, joka on merkitty hänen jäsentietoihinsa liiton jäsenrekisteriin. Osoitteenmuutoksen voit tehdä lomakkeella, joka löytyy Päivitä jäsentietosi -sivulta. Voit myös lähettää sähköpostia liiton toimistolle toimisto@omakotiliitto.fi, tai ilmoittaa muutoksista puhelimitse (09) 680 3710.

omakotilehdet2
Omakotilehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä