YSTÄVÄNKORTTI

Hanki ystäväsi jäseneksi ja saat lahjaksi kirjan "Kaikki kompostoinnista ja maanparannuksesta"!

TOIMI NÄIN:

• Huom! Kaikkien marraskuun 2017 loppuun mennessä liittyneiden uusien jäsenten ja jäsenhankkijoiden kesken arvotaan Applen iPad -taulutietokone. Eli sinä ja ystäväsi osallistutte molemmat arvontaan.
  • Lisäksi jos ilmoitatte sähköpostiosoitteen jäsentietoihinne, osallistutte 500 € matkalahjakortin arvontaan! (Arvonta joulukuussa 2017)

Kaikki_kompostoinnista

Referaatti Minerva Kustannus Oy:n sivuilta:

Käytännöllinen opas kaikenlaiseen kompostointiin sekä kompostista syntyvän humuksen hyödyntämiseen maanparannusaineena. Kirjassa on selkeät ohjeet elintarvike-, puutarha- ja käymäläkompostin perustamiseksi sekä niiden hoitamiseksi. Kirjassa esitellään myös muut yleiset kompostointitavat, kuten mato-, kate-, pinta-, syvä- ja lantakomposti.

Kirsi Tuominen vastaa kirjassaan yleisimpiin kompostoinnista esitettyihin kysymyksiin, mm. millaisen kompostin valitsen, miten poistan kompostin hajuhaitat, miten saan kompostin toimimaan tehokkaasti tai miten hoidan kompostia talvella.

Kompostista syntyvä humus on maanparannusaineista tärkein ja sen ansiosta kasvit kasvavat paremmin. Humus parantaa maan rakennettaja ylläpitää kasveille tärkeää maan pieneliötoimintaa. Kirjassa selvitetään humuksen kypsyysasteen merkitys erilaisille kasveille ja sen käyttömäärät puutarhan parhaaksi.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä