Pirkanmaan Jätevesipalvelut logo

Pirkanmaan Jätevesipalvelut

Me viemme jätevesiin liittyvät huolet ja vapautamme sinut keskittymään mukavampiin asioihin.

Pirkanmaan Jätevesipalvelut on perustettu poistamaan stressi ja epävarmuus, joka liittyy jätevesiratkaisuihin. Palvelumme on aina ammattitaitoista, luotettavaa, henkilökohtaista ja jätevesiratkaisu räätälöidään juuri sinulle sopivaksi. Olemme myös yhteiskunnallinen yritys, jonka voitonjako on rajoitettu ja jonka tehtävänä on parantaa ihmisten elämänlaatua, suojella ympäristöä ja ylläpitää uusien sekä vanhojen kiinteistöjen arvoa.

Pirkanmaan Jätevesipalvelut Yhteiskunnallinen yritys

Jäsenedut:

1. Jätevesisuunnitelma -50 €
  2. Avaimet käteen -toimituksen tilaajille jätevesisuunnitelma puoleen hintaan (edun arvo 375 €).

Lisätietoa:

www.jatevesipalvelut.fi

Keitä 31.10.2019 jätevesilain asettama aikaraja koskee?

Palveluidemme ydinaluetta ovat nimemme mukaisesti Pirkanmaan kunnat: Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi. Toimintamme ei kuitenkaan ole sidoksissa ainoastaan Pirkanmaan alueeseen, vaan palvelemme tarvittaessa myös sen ulkopuolella. Näissä kohteissa hinnoittelemme palvelumme tapauskohtaisesti, voitte siis ottaa yhteyttä riippumatta siitä missä päin Suomea apuamme tarvitaan.

Kestävät jätevesijärjestelmät ovat nykyisten asukkaiden ja tulevien sukupolvien sekä luonnon etu.

Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä