Tervetuloa Järvenpään Kiinteistöyhdistyksen kotisivuille!

Täällä pääset tutustumaan yhdistyksemme toimintaan ja palveluihin. Pyrimme pitämään sivuston ajan tasalla, mutta löydät täältä myös historiatietoja. Vuosi 2018 on yhdistyksen 73. toimintavuosi.

Palautetta saa antaa hallituksen jäsenille. Toivomme, että otatte muutenkin aktiivisesti yhteyttä hallituksen jäseniin, kun jokin yhdistyksen toimialaan liittyvä asia askarruttaa mieltänne.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!

Haluan liittyä jäseneksi!
Järvenpään Kiinteistöyhdistys