Tervetuloa Iittalan Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään Iittalasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme on perustettu 3.10.1996, ja jäseniä meillä on jo yli 300! Liity sinäkin mukaan ja ota edut itsellesi!

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja.

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Hämeen piirin jäseneduista!

Haluan liittyä jäseneksi!
Iittalan Omakotiyhdistys

Jäsentiedotteemme jaetaan sähköisesti

Ilmoita muuttunut osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi yhdistykselle: tuomas.eerola@elisanet.fi