Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu

Suomen Omakotiliiton Uudenmaan Piiri

Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Suomen Omakotiliiton Uudenmaan piiri

Lämmitysöljy     teblogo

HUOMAA SYYSKAMPANJA 1.10. - 30.11.
                  KEVÄTKAMPANJA 1.4. - 31.5.

Pysyvästi edullisen lämmitysöljyn tilaaminen Teboilin kautta jatkunut yli 20 vuotta. Yhteistyö on saavuttanut jäsenistön keskuudessa hyvän vastaanoton. Etuisuutta on piirin jäsenyhdistysten jäsenet käyttäneet vuosivuodelta enemmän ja se on tuonut niihin uusia jäseniä.

Lisäetuutena yhdistyksen jäsen saa ympäri vuoden Teboil kevytpolttoöljyä Activ Teboil Kevytpolttoöljyn hinnalla ja säästää 1,8 snt/l.

Maksuton tilaus- ja palvelunumero 0800 183 300 (0800 183 20 på svenska), mainitse tilauskoodi 254 047. Teboilin oma tilauskeskus palvelee arkisin klo 7.00 - 17.00 välisenä aikana, jolloin saat tiedoksesi jäsenyhdistysten jäsenille tarkoitetun edullisen polttoöljytarjouksen. Tilauksen voi jättää myös iltaisin sekä viikonloppuisin mainitsemalla tilauskoodin 254 047. Vastauspalvelu välittää tiedon Teboilin tilauskeskukseen, jossa tilaus hinnoitellaan piirin yhteistyösopimuksen mukaan.

Teboilin kanta-asiakkaana saat erikoishinnan lisäksi KOTILÄMPÖBONUSTA:

Ostomäärä, l/v Bonussumma, €

2000-2499                          10

2500-2999                          15

yli 3000                               20

Bonussaldo tarkistetaan jokaisen kalenterivuoden lopussa. Öljylaskua hyvitetään bonuseurojen verran. Tänä vuonna keräämäsi KotilämpöBonukset hyvitetään ensi vuoden ensimmäisessä tilauksessa. Bonussaldo on käytettävä kokonaan samassa tilauksessa. Uusia bonuseuroja alkaa kertyä heti hyvitystilauksesta.

Erilliset vuosittaiset kevät- ja syyskampanjat tarjoukset Uudenmaan piirin jäsenyhdistysten jäsenille.

Syyskampanja 1.10. - 30.11.
                             Kevätkampanja  1.4. - 31.5.

Kuulet edullisen lämmitysöljytarjouksen soittaessasi maksutta numeroon

0800 - 183 300 (0800 - 183 20 på svenska)

ja mainitset tilauskoodin 254047

Mikäli myöhemmin haluat tilata lisää lämmitysöljyä onnistuu tämä verkkopalvelun kautta saatuja tunnuksia käyttäen.

TEBOILIN ASIAKASKORTILLA ALENNUSTA

Teboilin asiakaskortilla saat ostaessasi Teboil-huoltamoilta suoraan alennusta bensiini ja dieselöljy hankinnoista.

Lisäksi Teboilin kanta-asiakas etuisuudet!

www.teboil.fi