Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu

Suomen Omakotiliiton Uudenmaan Piiri

Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Suomen Omakotiliiton Uudenmaan piiri

vantaan energian logo

Vantaan Energian päivitetyt sopimus-
hinnat

Katso lisätietoa Vantaan Energian sähkösopimuksesta omakotiyhdistysten jäsenille, josta löytyy myös tilauslomake.

Uudenmaan piirin ja Vantaan Energian välinen sopimus ja sähkön hinnat

Piirin v. 2005 alkanut yhteistyö Vantaan Energian kanssa jatkuu edelleen. Piirin jäsenyhdistysten jäsenillä on siitä alkaen ollut mahdollisuus hyödyntää paikallista Vantaan Energian sähkötarjousta.

Piirihallitus katsoi aikoinaan, että sen on tarjottava nykyisessä sähkömarkkinatilanteessa toimialueensa jäsenyhdistysten jäsenille myös paikallinen sähkösopimuksen vaihtoehto. Solmitulla sähkösopimuksella piirin jäsenyhdistysten henkilöjäsenet saavat sähköä edulliseen jäsenhintaan.

Vantaan Energialla on sopimuksessa lisäetuna tarjolla HOK-Elannon, Varuboden-Oslan ja Suur-Seudun Osuuskaupan (SSO) S-Bonus.

Edullisen sähkösopimuksen voivat tehdä Uudenmaan piiriin kuuluvien omakotiyhdistyksien jäsenet, kun sähköä ostetaan henkilöasiakkaan vakituiseen asuntoon tai johonkin toiseen kohteeseen. Asiakkaalla on mahdollisuus liittää sähkönmyyntisopimukseensa useita sähkönkäyttöpaikkoja. Käyttöpaikka voi sijaita muualla Suomessa kuin Uudenmaan piirin ja sen jäsenyhdistysten toimialueella

Asiakas tekee erillisen sähköverkkosopimuksen paikallisen verkonhaltijan kanssa, mikäli kulutuspaikka ei ole Vantaan Energian jakeluverkon alueella.

Sähkösopimusten teko onnistuu vaivattomimmin Vantaan Energian puhelinpalvelun kautta 09-829 0225.

Vantaan Energia Oy

Heidehofintie 2, Tikkurila PL 95, 01301 Vantaa