Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 3/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Toimintaamme tukemassa Hanakat

Hanakat liikkeet ja verkkokauppa – ratkaisuja kotiisi yhdessä ammattilaisten kanssa.

Hanakat liikkeestä ja verkkokaupasta saat vaivattomasti sekä laadukkaat tarvikkeet että asiantuntemusta urakkaasi.

Kanssamme on helppo ja nopea asioida. Saat samasta paikasta niin oikeat tuotteet kuin niihin tarvittaessa asiantuntevan asennuksen ja opastuksen. Monipuolisilla maksuvaihtoehdoilla voit maksaa tai laskulla yhdessä tai useammassa erässä.

Isompiin hankkeisiin voit tehdä Hanakat – Rahoitusanomuksen suoraan verkossa.

Hanakat on n 80 itsenäisen yrittäjän muodostama valtakunnan laajin LVI-myymäläketju. Asiantuntija jonka tavoitteena on olla paikkakunnalla ja verkossa johtava kuluttajille suunnattujen LVI-ratkaisuiden toteuttaja. Verkkokaupassa tarjoamme sinulle ammattilaisten valitsemia ja käyttämiä johtavien toimittajien tuotteita.

Meille on tärkeää pitkäaikainen asiakkuussuhde. Olemme saatavilla, kun tarvitset apua. Ongelmien syntyessä tai tarpeiden ilmaantuessa tiedät, mistä sitä saat. Ja kun laitteet jatkossa tarvitsevat huoltoa, tiedät kenen puoleen kääntyä.

Me tiedämme, että luottamus ansaitaan.

Hyviä ja turvallisia valintoja!

www.hanakat.fi

www.hanakatverkkokauppa.fi