Tervetuloa Tammelan Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Vehreiden kylien ja sinisten järvien Tammelassa viihtyvät maalla asujat ja kirkonkylän asukkaat. Tammelan Omakotiyhdistys on perustettu vuonna 2008 omakoti- ja pientaloasukkaiden edunvalvojaksi. Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on paikallisesti edistää pientaloasumisen yleisiä edellytyksiä ja parantaa asumisviihtyvyyttä. Yhdistys järjestää jäsenilleen yhteistyössä Suomen Omakotiliiton kanssa mm. maksuttomia asumiseen liittyviä neuvonta- ja infotilaisuuksia.

Yhdistyksellä on Omakotitalkkaritoimintaa - lue lisää..

Haluan liittyä jäseneksi!
Tammelan Omakotiyhdistys

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Liity nyt ja ota edut itsellesi!

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Hämeen piirin jäseneduista!

Miksi Omakotiyhdistys?

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.