sun energia

Sun Energia

Jäsenetuna vain Omakotiliiton jäsenille raportti puoleen hintaan.

Sun Energia tuntee kattosi. Olemme puolueeton ja luotettava toimija. Tiedämme kuinka paljon kattosi vastaanottaa auringonsäteitä, millaisia varjoja sen pinnalle lankeaa ja kuinka kaltevaksi katto on rakennettu. Sun Energian netissä toimiva palvelu auttaa hankkimaan tismalleen oikean määrän paneeleita katollesi, jotta säästäisit energiaa, rahaa ja luontoa. Palvelun käyttö on maksutonta.

Palvelusta voi tulostaa tai tallentaa omasta kodistaan maksullisen yksisivuisen raportin mm. aurinkosähköinvestoinnin kannattavuudesta, paneelien sijoituspaikasta, lukumääristä ja järjestelmän tehosta.

Omakotiliiton jäsenistölle tarjoamme raportin -50 % kuponkikoodilla MVNDDW2.Raportin hinta pientaloille alk. ovh. 4,99 €.

Sunenergia.com -palvelussa voit tarkastella miten tehokkaasti aurinkopaneelit toimisivat oman kiinteistösi katolla. Palvelu tunnistaa ilmansuunnat, rakennuksen katon kaltevuuden ja muodon sekä lähellä olevat varjostukset. Laskennan edetessä näet ehdotuksen parhaan mahdollisen hyötysuhteen järjestelmästä. Voit käyttää edullista raporttia hyödyksesi pyytäessäsi tarjouksia aurinkosähköjärjestelmästä omaan kotiisi. Palvelua voi käyttää maksutta, raportin saat lunastettua itsellesi jäsenhintaan.