Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu

Keski-Karjalan Omakotiyhdistys

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt, jäsenmaksu keskimäärin vain 25 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 1/2015

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Jäsenedut

Keski-Karjalan Omakotiyhdistyksen jäsenedut.

Rautia Hurri Ky Alennukset tuotteista 5-20 %, tuoteryhmistä riippuen.

EV-Sähkö Oy Lisäalennus normaalialennusten päälle 10 % tuotemyynnistä.

Koneliike J. Hyttinen Ohjehintaisista tuotteista 10 % alennus.

Televirmi Oy Matkapuhelin ja tietokonetarvikkeet 10 % alennuksella.

Sisustus Laukkanen Tuotteista 12 % alennus.

PK-Rengas Oy Kitee Renkaiden kausisäilytys 10 %.

Sähköasennus Mirotex Oy Omakotiyhdistyksen jäsenet saavat jäsenetuliikkeeltä 3 € alennuksen normaalista tuntihinnasta, tätä etua eivät muut saa. Sähkötarvikkeista vähintään 20 % alennus. Alennuksen saa voimassa olevalla jäsenkortilla.

Mirorent Oy (konevuokraus) Konevuokraus käynnistyy helmi- maaliskuun aikana 2015. Omakotiyhdistyksen jäsenille yhtiö antaa 10 %alennuksen normaalista vuokrahinnasta. Kyseistä alennusta eivät yksityisasiakkaat saa ilman omakotiliiton jäsenyyttä.

Metsätyö T. Koponen Oy Pihapuiden kaadot, hoitoleikkaukset, kuntotutkimukset ja kantojyrsintää. Yhdistyksen jäsenet saavat normaalihintaisista palveluista 15 % alennuksen. Mikäli palveluiden ostaja on saanut esim. naapurustoa ostamaan yhtiön palveluita antaa yhtiö tällöin palveluista 20 % alennuksen.

Itä-Suomen Ilmalämpö Yhdistyksen jäsenet saavat normaalihintaisista tuotteista 10 % alennuksen ja ilmalämpöpumpuista 80 € alennuksen.

Kesport Kitee Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäsenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 10 % alennuksella.

LVI- Bioneerit Oy Yhdistyksen jäsenet saavat jäsenetuliikkeeltä 50 € alennuksen LVI- suunnitelman teosta. LVI- suunnittelusta hyvitetään puolet hinnasta, jos asiakas ostaa LVI- Bioneerit Oy:ltä asennusosat ja -työn.

Maijan Juhla ja Pitopalvelu Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäsenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 10 % alennuksella. Kevään juhliin ennakko varaukset, 10.4.2015 mennessä tehty varaus, saa lisäalennuksen.

Kiteen Koiratarha & Kotihuolto Oy Yhdistyksen jäsenet saavat jäsenliikkeeltä 2 € alennuksen lemmikin hoidosta/vrk ja 2 € alennus normaalista tuntihinnasta kiinteistönhuolto ja remonttitöistä.

Kiteen Jätehuolto Oy Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäsenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 5 % :n alennuksella. Alennus koskee liikkeen kuljetusta, jäteastioiden myyntiä, jätelavojen vuokrausta, sakokaivojen/lokasäiliöiden tyhjennyksiä sekä vesikaivojen puhdistuksia. Omakotiyhdistyksen sopimus alentaa liikkeen ennestään edullisia hintoja. Alennus ei tietenkään koske kaupunnin perimää jätetaksaa, koska se menee kauttamaksuna eteenpäin.

Ratilainen Ky Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäesenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 5 %:n alennuksella.

Suomen Omakotiliiton tarjoamat jäsenedut:

Jäsenkortti on ensimmäistä kertaa muovinen ja toimii myös ST1- käteisalennuskorttina.
Omakotilehti 5 kertaa vuodessaa maksutta kotiin.
Jäsenten käytössä monipuoliset asiantuntijapalvelut:
Rakennus-, Laki- ja Energianeuvonta sekä Piha- ja puutarhaneuvonta.

Rakentamisen, remontoinnin ja asumisen kirjoja edullisesti.

Kymenlaakson Sähkö. Omakotiliiton jäsenille turvallinen sähkösopimus hintatakuulla. Ensimmäinen vuosi ilman perusmaksua! Säästät heti 40,20 € liittymää kohti. Käyttömaksu 5,39 snt/kWh. Jos esim. koti ja mökki liittymät, säästö ensimmäinen vuosi 80,40 €.

IF-vakuutuksista alennuksia.
IVT-lämpöpumpuista 50 EUR alennus.

Lue lisää liiton tarjoamista eduista http://www.omakotiliitto.fi/jasenetu.

Sähköinen huoltokirja www.huoltokonsepti.fi

Piirin tarjoamat jäsenedut:

POHJOIS-KARJALAN SÄHKÖ Oy

(asiakaspalvelu@pks.fi) http://www.pks.fi

Edullinen jäsensähkösopimus, myös lomakiinteistöille.

TEBOIL Oy Lämmitysöljy alennuksella, tilaukset numerosta 0800183300, kerro olevasi piirin jäsen ja mihin paikallisyhdistykseen kuulut. Alennukset 0,5-1,0 c/l Teboilin yleisestä hintatasosta. Määräalennukset yli 2000 l toimituksista -1 c/l sekä yli 3000 l -0,5 c/l lisää. Uutena etuutena yhdistyksen jäsen saa ympäri vuoden Activ laatua  Teboil Kevytpolttoöljyn hinnalla ja säästää 1,8 snt/l. Käteiskortilla bensiinistä 1,5 c/l, dieselöljystä 1,5 c/l. Luottokortilla bensiinistä 2,2 c/l, dieselöljystä 2,2 c/l. Voiteluaineet alle 10 l astiat - 10 %, nestekaasut täytöt - 5 %. Korttihakemuksen voi täyttää netissä, tulostaa, allekirjoittaa ja lähettää Teboilille. Hakemukseen maininta Omakotiliitto, Pohjois-Karjalan piiri/yhdistys. Maksuaikakortilla alennukset Bensiini ja Dieselöljy 2,2 senttiä/litra ja voiteluaineilla samat alennukset kuten käteiskortilla.

RAMIRENT Oyj Rakennuskoneiden vuokraus. Pyydä tarjous! Uudet sopimusneuvottelut käynnissä.

CRAMO Oyj Rakennuskoneiden vuokraus. Pyydä tarjous! Uudet sopimusneuvottelut käynnissä.

DIMEKS Ky Joensuu Ilmalämpöpumput, jäsenille ylimääräinen alennus.

LÄMPÖKARELIA Oy

Oras ja Mora hanarungot - 32 %, varaosat - 30 %.

Ido wc-laitteet - 20 %, pesualtaat ja varaosat - 25 %.

HTP-viemäriputket ja osat - 45 %.

Cu-putket - 35 %.

Liittimet, yhteet ja kapillaariosat - 40 %.

Siniraitaputket - 30 %.

Letkunkiristimet - 25 %.

Solumuovieristeet - 25 %.