Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 2/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

LämpöYkkönen: Onnistunut lämmitysratkaisu perustuu tietoon – #100faktaalämmityksestä-kampanja jakaa punnittuja tietoiskuja

Huoli ilmastonmuutoksesta sekä jatkuvasti nousevat energiakustannukset (kaukolämmön hinta on noussut viimeisen 10 vuoden aikana jopa 80 % ja sähkön siirtohinta jopa 100 %) ovat saaneet yhä useamman suomalaisen miettimään oman kotinsa, kesämökkinsä tai yrityksensä lämmitysratkaisua. Ensimmäinen asia, jota tilanteeseen havahtunut ihminen tarvitsee, on rehellinen ja paikkansapitävä faktatieto eri lämmitysvaihtoehdoista.

Itse tiedosta ei ole pulaa. Päinvastoin. Energiaratkaisuista kertovaa tietoa tulvii ovista ja ikkunoista. Ainoa ongelma on erottaa, mikä tieto on oleellista juuri oman tilanteen kannalta – ja erityisesti se, minkä tahon jakama tieto on luotettavaa.

Tähän ongelmaan LämpöYkkönen haluaa vastata uudella #100faktaalämmityksestä-kampanjallaan. Suomen juhlavuoden kunniaksi ideoidun kampanjan tarkoituksena on tarjota yrityksen pitkäaikainen tietämys ja kokemus kaikkien energiaratkaisuja miettivien suomalaisten käyttöön. Samalla yritys haluaa herättää keskustelua ajankohtaisista ja kuluttajaa mietityttävistä lämmitykseen liittyvistä asioista.

Ytimekkäät ja alan johtavien asiantuntijoiden näkemyksiin perustuvat tietosisällöt ovat myös alan medioiden hyödynnettävissä mm. erilaisilla ajankohtais-, ilmiö- tai uutispalstoilla.

Fakta-artikkeleiden kaksi yläteemaa ovat ympäristövastuullisuus sekä asumisen ilo.

Yksittäinen ihminen voi vaikuttaa ilmastonmuutokseen kaikkein merkittävimmin omaan asumiseen liittyvillä lämmitysratkaisuilla – samoin lämmitys- ja viilennysteknologian tarjoamat, vielä varsin hyödyntämättömät mahdollisuudet voivat nostaa koko perheen asumisen ilon aivan uudelle tasolle.

Myös yrityksillä on merkittävä rooli energiankulutuksen hillitsemisessä. Uusilla energiaratkaisuilla voidaan lisätä myös merkittävästi asiakkaiden ja oman henkilöstön hyvinvointia. Näistä ja muista tulevaisuuden ratkaisuista tulemme tietoiskuissamme kertomaan.

Kampanja käynnistyy toukokuun aikana ja viikoittain julkaistaan 2–3 faktasisältöä.

Lisätiedot #100faktaalämmityksestä-kampanjasta (mm. kampanjan kuukausiteemat, esimerkkejä sisältöaiheista tai asiantuntijoiden aihekohtaiset haastattelupyynnöt):

Tilaa fakta-artikkelit uutiskirjekoosteena sähköpostiisi tästä: http://lampoykkonen.fi/uutiskirje/

Alan edelläkävijäyrityksenä tunnetun LämpöYkkösen toiminta perustuu luotettavuuteen, kokonaisvaltaiseen elinkaariajatteluun sekä asiakaslähtöisesti räätälöityihin tuote- ja palvelukokonaisuuksiin. Yrityksen asiakkaista 93 % suosittelee yritystä eteenpäin. www.lampoykkonen.fi