Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu

Lämpökamera?

Yritin tuossa etsiä sivuiltamme josko lämpökaneraa olisi tarjolla vuokralle espoon alueella mutta ei sattunut silmään. Onko kenelläkään tietoa tai neuvoa mistä kannattaa lähteä etsimään/vuoktaamaan? Katto tuntuu viitaten melkoisesti ja haluaisin tarkistaa kohdat ennakkoon rupean summanmutikassa lisäämään villaa katolle. -Antti-

Arviosi: Ei tilauksia

Lämpökamera Rautiasta

Omakotijäsenkortti/laskun mukana tuli mainos, jossa rautia tarjoaa näitä palveluita! Kysy. terv wh

Pinnalla nyt

HUOM! Omakotilehdessä 1/2014 on valitettavasti vanhat lakineuvonnan puhelinajat maanantaipäivien klo 13-15 -päivystysten osalta. Oikeat tiedot löytyvät jäsensivuilta, jonne voi kirjautua omalla jäsennumerolla ja omalla postinumerolla (jollei salasanaa ole aiemmin vaihtanut).

Mietityttääkö, mikä on energiatodistus? Lue Hyvä tietää -artikkelista, miten uusi laki vaikuttaa myös vanhoihin pientaloihin. Lue lisää...

Omakotitori.fi
Pyöriikö nurkissasi vanhoja huonekaluja, kirjoja, lasten leluja tai muuta turhaa tavaraa, josta haluaisit päästä eroon? Liity omakotiasujien verkkotoriyhteisöön >>>

Osoitteenmuutoksen ja mahdollisen yhdistyksen vaihdon voit tehdä helposti sähköisellä lomakkeella. Lue lisää..