Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Raksystems Insinööritoimisto Oy

Raksystems tarjoaa Omakotiliiton jäsenille jäsenetuna KotiApp -Kotikartoituksen -10% alennuksella.

Kotikartoituksella eli rakennukselle tehtävällä määräaikaistarkastuksella varmistetaan talon oikea-aikaiset korjaustarpeet. Ennakoitavat ja suunnitellut huoltotoimenpiteet säästävät rahaa.

Tarkastuksessa rakennustekninen asiantuntija tarkastaa talosi, määrittää kuntoluokan ja opastaa tarvittavien toimenpiteiden teossa. Palvelun avulla opit tuntemaan kotisi kunnon, lisäät asumisturvallisuutta sekä mm. terveyshaittoja aiheuttavien kosteusongelmien ja vesivahinkojen mahdollisuus vähenee.

Tilauksen voit tehdä KotiApp-mobiilisovelluksessa. Jos sinulla ei ole mahdollista asentaa sovellusta, voit tilata Kotikartoituksen myös soittamalla asiakaspalveluun 030 670 5500 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@raksystems.fi. Tarkista ajankohtainen ovh-hinta asiakaspalvelusta.

Kaipaatko lisätietoa Kotikartoituksesta? Lue lisää www.kotiapp.fi ja lataa ilmainen sovellus!