Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Alennusta majoituksesta Cumulus Resort -kylpylähotelleissa

Cumulus Resortit tarjoavat Omakotiliiton jäsenille erikoishintaisen vapaa-ajan majoituksen 1.1. – 31.12.2017. Etusi on -12% päivän hinnasta.

Varaukset vain tuotetunnuksella (joka löytyy jäsensivuilta, kirjaudu jäsentunniksillasi) osoitteesta booking.restel.fi. Erikoishintaisia huoneita on myynnissä rajoitetusti / hotelli / päivä. Hinta ei ole voimassa erikoisajankohtina. Tarjous koskee uusia varauksia ja vapaa-ajan matkustusta. Maksu käteisellä tai henkilökohtaisella maksukortilla. Jäsenkortti esitettävä pyydettäessä.

Majoitushinnat sisältävät majoituksen lisäksi runsaan buffet-aamiaisen sekä kylpylähotelleissa kylpyläosaston käytön. Tutustu tarkemmin Cumulus Resort-hotellien palveluihin osoitteessa cumulus.fi.

Tarjous koskee seuraavia kylpylähotelleja:
Cumulus Resort Aulanko, Cumulus Resort Eden, Cumulus Resort Laajavuori, Cumulus Resort Ikaalisten kylpylä, Cumulus Resort Siuntion sekä Cumulus Resort Imatran Valtionhotelli

Tarjous koskee seuraavia hotelleja:
Cumulus Resort Rukahovi