Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 3/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Hyvä tietää kaukolämpölaitteiden kunnon tarkistuksesta

Muista tarkistaa kaukolämpölaitteiden kunto!

Energiateollisuuden tuottamilla videoilla kuvataan yksinkertaisesti ja selkeästi, miten omakotiasukas voi tarkistaa kaukolämpölaitteiden kunnon ja miten yleisimmät ongelmat huoneiden lämpötiloissa voidaan korjata säätökäyrien uudelleen asettelulla. Huolehtimalla lämmitysjärjestelmän toimimisesta asiakas säästää energiaa ja euroja sekä huolehtii asumisviihtyvyydestä.

Kaukolämpölaitteista lämmönjakokeskus on omakotiasukkaan omistama ja omakotiasukas vastaa sen kunnosta. Laitteiden oikea toiminta kannattaa tarkistaa viimeistään syksyllä lämmityskauden alkaessa.

Omakotitalon lämmönjakohuoneen tarkistustoimenpiteet

Lämmönjakohuoneen tarkistustoimenpiteet, säätökäyrät

Lähteet
Energiateollisuus, http://energia.fi/koti-ja-lammitys/kaukolammitys/asiakkaan-kaukolampolaitteet/videot