Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 1/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Pipelife Finland Oy

Pipelife Finland on yksi Suomen johtavista LVI- ja sähkötuotteita valmistavista ja markkinoivista yrityksistä. Tuotevalikoimaan kuuluvat muoviset putkijärjestelmät, kaivot, öljynerottimet, jätevesijärjestelmät sekä sähkön- ja kaapelinsuojausjärjestelmät ja tuotteet maalämpöjärjestelmien rakentamiseen. Pipelife valmistaa ratkaisuja kunnallis- ja kiinteistöteknisiin kohteisiin, teollisuuden tarpeisiin sekä toimii muovituotteiden soimusvalmistajana monille toimialoille.

Pipelife Finland Oy:n tuotantolaitokset sijaitsevat Haaparannassa, Iissä, Joensuussa, Jyväskylässä ja Utajärvellä. Pipelife Finland Oy on vakavarainen muovi- ja LVI-alan moniosaaja, joka työllistää Suomessa noin 135 henkilöä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa.

Hae sinun tarpeeseesi sopiva jätevesijärjestelmä jätevesijärjestelmien teemasivuilta - www puhdastulevaisuus.fi

Pipelife