Kirjaudu jäsensivuille

Keski-Karjalan Omakotiyhdistys

Jäsenkirje 5/2014

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt, jäsenmaksu keskimäärin vain 25 € vuodessa.

Liity nyt

Tapahtumat 2011

Energiatehokkuutta pientaloon hanke

Kiteen Seudun Osuuspankin kokoustilat 12.01.2011 klo 18.00 alkaen. Omakotiliiton hankepäällikkö Jari Hokka. Callidus Oy Eero Havukainen, LVI-Bioneerit Oy, Rautia Hurrin ja Pohjois-Karjalan Sähkön edustajat paikalla. Tervetuloa kuulemaan energian säästövinkkejä. Tiedotamme lehti ilmoittelulla tarkemmin tapahtumasta. Tilaisuudessa kahvitarjoilu.

Osuuspankin tarjoama kahvitarjoilu klo 17.30. Tervetuloa.

Energiatehokuutta pientaloon hanke. Pidettiin Kiteellä runsaslukuisen osallistujajoukon n. 70 henkilöä, ollessa paikalla. Illan anti oli tietomäärältään runsas ja varattu aika melkein tuplattiin. Illan esitelmöijät olivat ammattitaitoisia ja ilta mielenkiintoinen. Kiitos paikalle tulleille jäsenille, illan asiantuntijoille, osuuspankille kahvitarjoilusta ja kokoustilan käytöstä.

Kevätkokous 18.04.2011 klo 19.00 alkaen. Tilaisuus pidetään Kiteen Seudun Osuuspankin kokoustiloissa.

Hallitus kokoontuu klo 18.00 alkaen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa.

Tulossa matka Mäntyharjulle loma-asuntomessuille.

Messut ajalla 27.06-10.07.2011. Bussiretki lauantaina 02.07.2011. Mikäli ilmottautuneita on riittävästi, lähtö Kiteen ABC asemalta klo 6.00 aamulla. Retken hinta jäsenille 20 €/hlö ja ei jäsenille 50 €/hlö. Maksu sisältää bussimatkan ja lipun. Ilmottautumiset 15.06.2011 mennessä puh.0400 503241. Mukaan mahtuu 50 henkilöä ilmottautumisjärjestyksessä.

Matka tehty 02.07.2011. Kiitos kaikille osanottajille.

Yhdistyksen syyskokous pidetään Kiteen Op kokoustiloissa 12.12.2011 klo 19.00 alkaen. Hallitus klo 18.00. Tervetuloa.

Kokoukset pidetty, kiitos osallistumisesta.

Yhdistykseen liittyi vuoden aikana 111 uutta jäsentä.

Yhdistyksestä erotettiin tai erosi muista syistä 56 jäsentä.

Eron syyt.

Jäsenyys lopetettu maksamattomien jäsenmaksujen takia 44 kpl.

Jäsen kuollut 6 kpl. Muutto pientalosta 2 kpl. Yhdistyksen vaihto 1 kpl.

Tuplajäsenyys 1 kpl ja ei ilmoitettua syytä 2 kpl.