Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu

Myllärinlaakson Omakotiyhdistys

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Myllärinlaakso on n. 300 taloutta käsittävä viihtyisä ja luonnonläheinen pientaloalue Myllypuron länsireunalla. Sen juuret ulottuvat 40-luvulle, jolloin ensimmäiset raivaajahenkiset perheet sijoittautuivat alueelle. Myllärinlaaksoon liittyy sen länsipuolella Myllärintanhua ja ja Hallainvuoren pientaloalue .

Alueella on omakotiyhdistys, joka toimii pienkiinteistön omistajien yhdyssiteenä valvoen alueen paikallisia etuja edistäen kiinteistön omistusta ja hallintaa koskevia harrastuksia sekä viihtyvyyttä ja turvallisuutta.

Myllärinlaakson Omakotiyhdistys eli MOY kuuluu Suomen Omakotiliittoon. Jokainen jäsenmaksun maksanut saa liiton lehden ja monipuoliset internet-palvelut, jotka saa käyttöönsä jäsennumerolla ja salasanalla (ensikerralla postinumero).

Myllärinlaakson Omakotiyhdistys
Katuosoite Rihlakuja 5 A